Trampa panāk izlīgumu lietā pret blogeri, kurš viņu nomelnojis
Foto: AFP/Scanpix

ASV pirmā lēdija Melānija Trampa panākusi izlīguma ar blogeri, kuru pērn iesūdzēja tiesā par nomelnošanu, proti, blogeris izplatījis baumas, ka Trampa savulaik strādājusi par eskorta meiteni, atsaucoties uz Trampas advokāta Čārlza Hārdera pausto vēsta ziņu aģentūra "Reuters".

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

"Es saprotu, ka šie nepatiesie apgalvojumi bija ļoti kaitnieciski un sāpināja Trampa kundzi un viņas ģimeni, tāpēc es sirsnīgi atvainojos Trampa kundzei, viņas dēlam, viņas vīram un vecākiem par šiem nepatiesajiem apgalvojumiem," paziņojumā, ko izplatījis Trampas advokāts citēts blogeris Vebsters Terplijs.

Terplija advokāts "Reuters" apstiprinājis paziņojuma patiesumu un paziņojis, ka lietā ir panākts izlīgums. Neviena no pusēm gan tā nosacījumus neatklāj.

Trampa Trepliju un izdevumu "Daily Mail" tiesā iesūdzēja pērn pēc tam, kad laikraksts publicēja rakstu, kurā nepatiesi apgalvots, ka sieviete savulaik strādājusi eskorta servisā. "Daily Mail" publikācijā citēja kādu Slovēnijas žurnāla rakstīto, ka modeļu aģentūra, kurā Trampa strādāja deviņdesmitajos, nodarbojusies arī ar eskorta servisu. Pēc tam, kad Trampa iesniedza prasību tiesā, "Daily Mail" publicēja raksta atsaukumu un atvainošanos, norādot, ka izdevumam nav bijis nolūka apgalvot, ka Trampa strādājusi par eskorta meiteni.

Pirmdien Trampa Ņujorkas štata tiesā iesniegusi 150 miljonu ASV dolāru (140 miljonu eiro) lielu prasību pret "Mail Media", kas ir "Daily Mail" īpašnieks, apgalvojot, ka publikācija viņai radījusi miljoniem dolāru lielus zaudējums, izjaucot potenciālu biznesa sadarbību.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

ASV Melānija Trampa Slovēnija
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form