TV 'Doždj' izslēdz no Putina žurnālistu loka par Navaļņija darbības atspoguļošanu
Foto: SIPA/Scanpix/LETA

Krievijas telekanāls "Doždj" izslēgts no Krievijas prezidenta Vladimira Putina žurnālistu loka par opozicionāra Alekseja Navaļņija darbības atspoguļošanu, paziņojis telekanāla galvenais redaktors Tihons Dzjadko.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Vairāki avoti pavēstījuši, ka telekanāls no Kremļa žurnālistu loka izslēgts tāpēc, ka tas atspoguļojis Navaļņija atgriešanos no Vācijas pēc ārstēšanās un mītiņus viņa atbalstam. Informāciju apstiprinājis arī Putina preses sekretārs Dmitrijs Peskovs, kurš paziņojis, ka "Doždj" atbalstījis "nelikumīgas darbības".

"Doždj" žurnālisti nav pielaisti atspoguļot Putina un ASV prezidenta Džo Baidena tikšanos, kas paredzēta 16.jūnijā Ženēvā, un tas būs pirmais oficiālais augsta līmeņa pasākums ar Putina piedalīšanos, kurā nestrādās telekanāla žurnālisti.

2015.gadā "Doždj" tika atslēgts no virknes kabeļtīklus sakarā ar tviterī veiktu aptauju par Ļeņingradas blokādi Otrajā pasaules karā. Redakcija vaicāja saviem skatītajiem, vai nebija labāk pilsētu atdod vācu karaspēkam, lai tādi, iespējams, glābtu desmitiem tūkstošus cilvēku, kuri blokādes laikā nomira no bada. Toreiz telekanālu asi kritizēja Valsts dome un Kremlis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus

Tags

Aleksejs Navaļnijs Krievija
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form