Ukraina lūdz ES vērsties pret Krievijas medijiem
Foto: Itar-Tass/Scanpix

Pamatojoties uz izkropļoto Ukrainas notikumu attēlošanu Krievijas medijos, Ukrainas ārlietu ministrs Arsēns Avakovs ierosinājis prezidentam Petro Porošenko lūgt Eiropas Savienību (ES) noteikt ceļošanas ierobežojumus Krievijas mediju īpašniekiem un vadītājiem.

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

"Iekšlietu ministrija prasa no civilizētās pasaules aizliegt ieceļošanu ES dalībvalstīs, ASV, Kanādā, Austrālijā, Japānā visiem tiem, kas, translējot melīgus sižetus (..), palīdz [Krievijas prezidentam Vladimiram] Putinam sarīdīt ukraiņu un krievu tautu, tiem, kas tagad palīdz [Krievijas aizsardzības ministram Sergejam] Šoigu vervēt jaunus algotņus karam," preses konferences laikā paziņoja Avakavo padomnieks Antons Geraščenko.

Viņš klātesošos arī iepazīstināja ar to Krievijas "nelietīgo" mediju un to vadītāju sarakstu, "uz kuru rokām ir nevainīgo ukraiņu upuru asinis".

Šajā sarakstā ir iekļauti šādi Krievijas mediji un to vadītāji:

- Krievijas televīzijas Pirmais kanāls, tā ģenerāldirektors Konstantīns Ernsts, galvenais producents Aleksandrs Faifmans un direktoru padomes priekšsēdētājs Anatolijs Torkunovs;

- Viskrievijas Valsts televīzijas un radio kompānija VGTRK un tajā ietilpstošie televīzijas kanāli "Rossija 1", "Rossija 2", "Rossija 24", "EuroNews" "Bibigon", "Moja planeta", "Sport 1", "RTR Planeta", kā arī kompānijas ģenerāldirektors Oļegs Dobrodejevs;

- Televīzijas kanāls TVC un tā direktoru padomes priekšsēdētājs Sergejs Sobjaņins, kas vienlaikus ieņem Maskavas mēra amatu, kā arī galvenais producents Ņikita Šumakovs;

- televīzijas kanāli NTN un TNT, TNT ģenerāldirektors Igors Mišins un direktoru padomes priekšsēdētājs Romāns Petrenko, NTV ģenerāldirektors Vladimirs Kuļistikovs un direktoru padomes priekšsēdētājs Nikolajs Senkevičs;

- Televīzijas kanāls "Zvezda", kas pieder Krievijas aizsardzības ministrijai, un tā ģenerāldirektors Grigorijs Kirčevskis;

- Televīzijas kanāls REN TV, tā īpašnieki - Jurijs Kovaļčuks un banka "Rossija", kā arī ģenerāldirektore Irina Varlamova;

- Sanktpēterburgas Piektais televīzijas kanāls un tā īpašnieki - Jurijs Kovaļčuks un banka "Rossija", kā arī ģenerāldirektors Aleksejs Brodskis;

- no Krievijas budžeta finansētais televīzijas kanāls "Russia Today" un tā galvenā redaktore Margarita Simonjana;

- televīzijas kanāls "Life News", tā īpašnieks un ģenerāldirektors Arams Gabreļanovs un galvenais redaktors Anatolijs Suleimanovs.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

ASV Eiropa Iekšlietu ministrija Krievija Maskava Petro Porošenko Sanktpēterburga Televīzija Ukraina
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form