Berlīnes iedzīvotājus ceturtdien pārsteidza kāds neparasts skats pie pilsētas galvenā iepirkšanās centra "Ku'damm" - milzīgs attēls ar Vācijas kancleri Angelu Merkeli saskaņotā violetā apakšveļā.
Puskailās politiķes 100 kvadrātmetru liels attēls ir daļa no kompānijas "Bruno Banani" reklāmas kampaņas ar saukli "Valstij vajadzīgas jaunas apakšbikses", kas aicina atdot savu veco apakšveļu, pretī saņemot piecu eiro (3,5 latu) atlaidi, iegādājoties jaunu.

Elektroniskā reklāma uz noslogota krustojuma bijušās Austrumberlīnes sirdī nešaubīgi trāpījusi mērķī un piesaistījusi daudzu cilvēku uzmanību, kas izmantoja izdevību nofotografēt Merkeli apakšveļā.

"Manuprāt, tas ir lieliski. Spīdoši. Tas ir pozitīvs signāls Vācijas ekonomiskajai situācijai," dalījās saviem iespaidiem kāds 54 gadus vecs vīrietis, piebilstot, ka notirgos savas vecās apakšbikses pie pirmās izdevības.

Reklāma patīk arī daiļajam dzimumam. "Es domāju, tas ir fantastiski, ka, gaidot pieturā autobusu, tu vari skatīties uz kaut ko smieklīgu," atzina 37 gadus veca sieviete vārdā Bebe.

Šī nav pirmā reize, kad 54 gadus vecā kanclere ar savu tērpu izraisījusi ažiotāžu. Pagājušajā gadā preses pirmajās lapaspusēs parādījās Merkeles fotogrāfija, kurā viņa ierodas uz Oslo Operas nama atklāšanu kleitā ar dziļu dekoltē. 2006.gadā britu tabloīds "The Sun" nofotografēja politiķi pārģērbjamies peldkostīmā, kamēr viņa atpūtās Itālijā.

Reklāmā aiz Merkeles apakšveļā sarindojušies arī citi Vācijas politiskās elites pārstāvji, tostarp arī ārlietu ministrs Franks-Valters Šteinmeiers, kas cer gaidāmajās vēlēšanās stāties Merkeles vietā. "Patiesībā es to īsti nesaprotu. Es nezinu, kas tie tādi ir. Izņemot Merkeli, protams," atzina 24 gadus veca jauniete vārdā Soņa.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!