Venēcija tikusi pie jauna, spārnota lauvas, kas sargās tās vārtus - pilsēta pieņēmusi šo logo cerībā ierobežot dažādu tūristu iekārotu preču imitācijas, ko darina tūkstošiem peļņas kāri amatieri.
Venēcijas mērs Paolo Kosta un viens no tās slavenākajiem pilsoņiem, dizainers Filips Starks piektdien prezentēja jauno logo, lūdzot skaistās kanālu pilsētas cienītājus meklēt šo zīmi uz visām precēm - sākot no itāļu krodziņu ēdienkartēm un beidzot ar suvenīru veikaliņiem.

"Runa nav par vēlēšanos pārdot vairāk, tas ir morāls pienākums," sacīja Starks, pasaulslavenais franču arhitekts un dizainers, kas kļuvis par Venēcijas pilsoni un nopircis tur trīs mājas.

Tomēr arī Venēcija cer, ka kompānijas no visas pasaules ienesīs pilsētas budžetā savu artavu, jo vēlēsies lepni izvietot jauno logo uz saviem produktiem. Līdzīgu pozitīvu pieredzi jau agrāk guvusi Ņujorka, pieņemot par savu devīzi frāzi: "I Love New York" ar sirsniņas attēlu.

Venēcijas logo ir burgundija krāsas lauvas purns, redzams arī viens spārns, kas izplests pār lielu, zelta krāsas "V" burtu. Logo koncepciju radīja Starks un praktiski izpildīja kāda franču firma.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!