"Runa nav par vēlēšanos pārdot vairāk, tas ir morāls pienākums," sacīja Starks, pasaulslavenais franču arhitekts un dizainers, kas kļuvis par Venēcijas pilsoni un nopircis tur trīs mājas.
Tomēr arī Venēcija cer, ka kompānijas no visas pasaules ienesīs pilsētas budžetā savu artavu, jo vēlēsies lepni izvietot jauno logo uz saviem produktiem. Līdzīgu pozitīvu pieredzi jau agrāk guvusi Ņujorka, pieņemot par savu devīzi frāzi: "I Love New York" ar sirsniņas attēlu.
Venēcijas logo ir burgundija krāsas lauvas purns, redzams arī viens spārns, kas izplests pār lielu, zelta krāsas "V" burtu. Logo koncepciju radīja Starks un praktiski izpildīja kāda franču firma.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit