'YouTube' bloķējis divus RT Vācijas kanālus
Foto: AFP/Scanpix/LETA

"YouTube" bez atjaunošanas iespējām bloķējis divus Kremļa propagandas telekanāla RT Vācijas kanālus RT DE un "Der Fehlende Part" (DFP) par viltus informācijas izplatīšanu par Covid-19.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

"RT DE bija izteikts brīdinājums par satura augšupielādēšanu, kas pārkāpj mūsu noteikumus attiecībā uz viltus informāciju par Covid-19. Tas noveda pie viņu tiesību apturēšanas publicēt video. Laikā, kad bija apturētas viņu tiesības, kanāla īpašnieki centās apiet ierobežojumus, izmantojot citu kanālu, rezultātā abi kanāli tika bloķēti par "YouTube" izmantošanas nosacījumu pārkāpšanu," pavēstīja "YouTube" īpašnieks "Google".

RT galvenā redaktore Margarita Simonjana "YouTube" darbības nosauca par "mediju karu" un paziņoja, ka "ļoti gaida", kad Krievijā tiks aizliegti Vācijas raidsabiedrība "Deutsche Welle"(DW) un citi Vācijas mediji, kā arī slēgti raidorganizāciju ARD un ZDF korespondentu punkti. Turklāt viņa pieprasīja sankcijas pret "YouTube".

Krievijas Ārlietu ministrija paziņoja, ka notikušais ir "bezprecedenta informatīvās agresijas akts", uz kuru nepieciešams atbildēt ar "simetriskiem pasākumiem" pret Vācijas medijiem Krievijā.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Ārlietu ministrija Krievija RT (Kremļa medijs) Vācija YouTube
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form