Neliels serviss, kompaktums, rezervācija internetā – tāpēc tas viss ļoti lētu - princips, kurš lidsabiedrību biznesā ir veicis uzvaras gājienu, tagad tiek pārcelts uz naktsmītņu biznesu. Jūlija vidū zemo izmaksu lidsabiedrība “EasyJet” atver pirmo šāda veida viesnīcu Londonas pilsētas daļā Kensingtonā.
Nākošā naktsmītne tiks atvērta jau septembrī Šveices pilsētā Bāzelē. Šīs jaunās biznesa nodaļas “Easygroup” vadītājs Rogers Povells tagad ir vērsies pie pilsētu naktsmītņu uzņēmējiem ar aicinājumu uz sadarbību franšīzes sistēmas paplašināšanai. Galvenais akcents tiek vērsts uz tām pilsētām, kuru lidostās ielido “EasyJet” lidmašīnas. Kopš pagājušā gada rudens šajā sarakstā ir arī Rīga.

Londonas jaunā naktsmītne piedāvās viesiem 35 istabiņas ar izmaksām no 7,50 līdz 90,00 eiro, proti, atkarībā no rezervācijas veida un gadalaika. Visas istabiņas ir aprīkotas ar divvietīgām gultām, dušu, tualeti un izlietni.

Šo naktsmītņu biznesa moto ir "neviens neguļ labāk, ja ir vairāk maksājis", kurš ir nācis no Eiropas lielākā naktsmītņu koncerna “Accor”. Franču uzņēmums ar līdzīga biznesa konceptu “Formula1” ir izveidojis zemo izmaksu naktsmītņu tīklu ar 380 viesnīcām 12 zemēs. Viena istabiņa trim personām maksā no 25 eiro.

Arī Rīgā pēdējā gada laikā ir atvērušās vairākas naktsmītnes ar zemo izmaksu koncepciju, taču problēma ir tajā apstāklī, ka šīs viesnīcas nav iekļāvušās starptautiskajās biznesa kooperācijās. Tas samazinātu vairākas izmaksu pozīcijas, tādā veidā veicinot šo naktsmītņu konkurētspēju vietējā un starptautiskajā tirgū.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!