Londonas jaunā naktsmītne piedāvās viesiem 35 istabiņas ar izmaksām no 7,50 līdz 90,00 eiro, proti, atkarībā no rezervācijas veida un gadalaika. Visas istabiņas ir aprīkotas ar divvietīgām gultām, dušu, tualeti un izlietni.
Šo naktsmītņu biznesa moto ir "neviens neguļ labāk, ja ir vairāk maksājis", kurš ir nācis no Eiropas lielākā naktsmītņu koncerna “Accor”. Franču uzņēmums ar līdzīga biznesa konceptu “Formula1” ir izveidojis zemo izmaksu naktsmītņu tīklu ar 380 viesnīcām 12 zemēs. Viena istabiņa trim personām maksā no 25 eiro.
Arī Rīgā pēdējā gada laikā ir atvērušās vairākas naktsmītnes ar zemo izmaksu koncepciju, taču problēma ir tajā apstāklī, ka šīs viesnīcas nav iekļāvušās starptautiskajās biznesa kooperācijās. Tas samazinātu vairākas izmaksu pozīcijas, tādā veidā veicinot šo naktsmītņu konkurētspēju vietējā un starptautiskajā tirgū.