""Ellos" ir ģimenes uzņēmums. Mēs nevēlamies, lai kādu aizvainotu mūsu preces," laikrakstam "Aftonbladet" norādīja kompānijas pārstāvis Pērs Olfs Gustafsons.
"Mēs šajā gadījumā esam kļūdījušies, un mēs darīsim visu iespējamo, lai tas neatkārtotos," viņš piebilda.
Daudzi no šīs preces kritizētājiem pauda bažas par to, ka divdaļīgie bikini veicina jau tā izplatīto mazu bērnu ķermeņu seksualizāciju un ka kompānija ir atbildīga par dzimumu lomām, ar kurām bērni uzaug.
Sabiedrības sašutumu izraisīja divdaļīgs rozā piecdesmito gadu stila bikini, kas it kā vizuāli palielina krūtis. Preces anotācijā teikts, ka šis bikini esot domāts meitenēm, sākot no divu mēnešu vecuma.
Gustafsons atteicās atbildēt uz jautājumu, kāds vecums viņam liekas pieņemams, lai meitenes sāktu valkāt bikini peldkostīmus.