Neapšaubāmi, ka šobrīd jebkura partijas aktivitāte, kas rada publicitāti, var ietekmēt gaidāmos vēlēšanu rezultātus, tai skaitā arī pieprasījumi par ministru demisiju. Un, man grūti ticēt, ka šī iniciatīva nav saistīta ar priekšvēlēšanu kampaņu, īpaši ņemot vērā šo demisiju intensitāti.
Tomēr, manuprāt, nevajadzētu tik zemu novērtēt elektorātu – ka tas nesaprot, ko kāda ministra demisija var vai nevar iespaidot pašvaldību darbā.

Uzskatu, ka ir neskaitāmi efektīvāki līdzekļi kampaņas veidošanai, un mani mazliet pārsteidz tas, ka arī savā priekšvēlēšanu kampaņā masu medijos sociāldemokrāti izmanto vispārīgas tēzes – par ticēšanu un izdošanos, par tautas vēlētu prezidentu, bet konkrēti nekritizē pie varas esošo partiju līdzšinējo darbību pašvaldību līmenī. Domāju, ka tas varētu pievērst vēlētāju uzmanību vairāk nekā ministra demisijas pieprasīšana.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!