DELFI atzīmē 19. dzimšanas dienu

Pirmdien, 26. novembrī, Latvijā vadošais ziņu portāls DELFI svin 19. dzimšanas dienu. Aizvadītais gads bijis dažādu sasniegumu, izaicinājumu un pārsteigumu pilns, un 20. darbības gadā DELFI iesoļo ar vēl vērienīgākiem plāniem. 

Deviņpadsmitais DELFI darbības gads bija satriecošs. Mums naivi šķita, ka, jo vairāk mēs esam sasnieguši, jo mierīgāk būs strādāt. Taču izrādās, ka katrs sasniegums ierosina iekšēju nepieciešamību ātri izvirzīt nākamo vēl ambiciozāko mērķi, un tas noved pie vēl smagāka darba. Taču labā ziņa ir tā, ka komanda nestrādāja drūmām sejām, bet ar gandarījumu par to, kas sasniegts un ko vēl sasniegsim Ingus Bērziņš, DELFI.lv galvenais redaktors

Starp izcilākajiem veikumiem šajā gadā jāmin Jāņa Dombura vadītais pirmsvēlēšanu raidījumu cikls "Par ko balsot?", Latvijas Universitātes fondam piešķirtā DELFI stipendija 10 tūkstošu eiro apmērā, saņemtās kārtējās Latvijas Žurnālistu asociācijas un Zīmolu topa balvas, rūpīgais darbs, gatavojoties ieviest DELFI maksas saturu, divu izcilu sarunu organizēšana festivālā "Lampa", kā arī godprātīgi darītais darbs sabiedrības informēšanas labā, pētot Pāvilostas māju-kuģi, apcietinātā katoļu priestera stāstu, sporta finansēšanas problēmas, farmācijas uzņēmumu maksājumus ārstiem un daudzas citas tēmas.

Darbs vadošajā ziņu portālā Latvijā nozīmē ne tikai kvalitatīvu un aizraujošu lasītāju informēšanu, izglītošanu un izklaidēšanu, bet arī pielāgošanos izmaiņām dinamiskajā mediju vidē un jaunu risinājumu meklēšanu gan satura pasniegšanā, gan darbā ar reklāmas klientiem. 

Šis gads ieviesa lielas izmaiņas reklāmas tirgū, kas būtiski ietekmēja arī mediju vidi. Kamēr mūsu kaimiņiem Lietuvā un Igaunijā reklāmas tirgus joprojām iet uz uz augšu un tuvojas pirmskrīzes apjomam, Latvijā šī gada pirmajā pusgadā notika reklāmas apjoma samazinājums, un daudziem medijiem šogad pieaugums būs ļoti minimāls. Tas tikai apliecina to faktu, ka nākotnē medijiem būs jāmeklē jauni ienākumu avoti un vairs nav iespējams paļauties tikai uz baneru naudu. Tāpēc DELFI uzsāka ievērojamus tehnoloģiskus uzlabojumus, kas iekļauj sevī gan pāriešanu uz jauniem reklāmas produktiem, gan arī būtiskām izmaiņām vizuālajā noformējumā un funkciju apjomā. Mēs vēl esam šo izmaiņu pašā sākumā, un pilnībā jauno DELFI 2.0 būs iespējams ieraudzīt tikai nākamā gada beigās. Un tas kļūs par pamatu veiksmīgiem nākamajiem 20 gadiem. Konstantīns Kuzikovs, DELFI valdes priekšsēdētājs

Savā 19. dzimšanas dienā mēs, DELFI komanda, sakām lielu paldies jums, mūsu lasītāji, draugi, klienti un sadarbības partneri, par uzticību. Ar lozungu "Lai spriestu, jāzina" mēs turpināsim savu misiju rūpēties par ieinteresētu sabiedrību, un ceram, ka jūs to novērtēsiet. Jā, arī tu, anonīmais komentētāj, kurš vienmēr zina labāk. Par to mums dzimšanas dienā atgādinājusi arī "Pusnakts šovs septiņos ar Jāni Skuteli" komanda. Paldies un priekā!