Makšķerēšanas produktu ražotājs un tirgotājs "Salmo" Latvijā dibināts pirms gandrīz 30 gadiem. Šobrīd "Salmo Group" grupā ietilpst kopumā 14 uzņēmumi ne vien Latvijā, bet arī ārzemēs un uzņēmums sācis aktīvi virzīties trīs lielos tirgos – ASV, Eiropas un Austrumvalstu. Tuvākajā laikā uzņēmuma vadība plāno atvērt "Salmo" interneta veikalu, bet viens no šī gada lielajiem mērķiem ir eksporta apjomu kāpināšana.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Rakstu sērijā "Latvija var!" portāls "Delfi" stāsta par uzņēmīgiem cilvēkiem Latvijas biznesā, kuru idejas pārtop inovatīvos produktos, iekaro eksporta tirgus vai pašmāju klientu sirdis. Projekts top sadarbībā ar DNB.

1988. gadā tika dibināts kooperatīvs "Salmo", kas pēc Latvijas neatkarības atjaunošanas pārtapa par "Salmo Limited". Šobrīd SIA "Salmo" ir viena no 14 "Salmo Group" uzņēmuma grupā ietilpstošajām kompānijām. 29 gadu darbības laikā uzņēmumam izdevies attīstīt eksportu uz vairāk nekā 30 pasaules valstīm kā Eiropā, tā Ziemeļamerikā un Āzijā. Tiesa gan, šo gadu laikā nācies piedzīvot arī vairākas krīzes, kas likušas mainīt skatījumu uz potenciālajiem noieta tirgiem un pieņemt sarežģītus lēmumus par tālāko zīmolu attīstību.

"Salmo Group" uzņēmumu pērnā gada konsolidētais apgrozījums, salīdzinot ar 2015. gadu, palielinājies par 2% un lēšams aptuveni 28 miljonu eiro apmērā, stāsta "Salmo Group" valdes loceklis Guntars Vaišļa. Trīs populārākie "Salmo Group" zīmoli ir "Salmo", kas saistīts ar makšķerēšanas piederumiem, tostarp kātiem un auklām, "Lucky John", kas saistīts ar spiningošanas piederumiem un mānekļiem, kā arī vasaras un ziemas makšķernieku un tūrisma apģērbu zīmols "Norfin".

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

DNB Lasāmgabali Latvija var! Makšķerēšana
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form