Foto: Publicitātes foto

Sociālajos tīklos diskusijas izraisījusi saldējuma "Pols" reklāma, kuras vizuālajos materiālos izmantots uzraksts "Krāsainais starp baltajiem", tādā veidā reklamējot jaunās saldējuma garšas. Tiesa, daudziem šis uzraksts raisīja ne tās labākās asociācijas, ņemot vērā ASV šobrīd plaši notiekošos protestus pret rasismu un diskrimināciju. Uzņēmums "Food Union" ir atsaucis šī vizuālā materiāla izvietošanu reklāmās.

Mikroblogošanas vietnes "Twitter" lietotājs Jānis Lācis publicējis attēlu ar komentāru, ka "par šito izgājienu es saldējumu "Pols" vairs nepirkšu," kā mirkļbirku pievienojot vārdu "rasisms" un "Black Lives Matter", tādā veidā atsaucoties uz ASV notikušo un pasaules mēroga atbalstu guvušo kampaņu.


Diskusijai pievienojās arī IT jomas speciālists Aigars Mass, skaidrojot, ka "ja grib saskatīt – var saskatīt rasismu visur".


Arī Ģirts nesaprot, kur šajā reklāmā ir rasisms.


Paši saldējuma ražotāji, kompānija "Food Union", sociālajā tīklā skaidro, ka kampaņa ir par saldējumu: "Pols saldējumi šogad ir pieejami visdažādākajās krāsās, formās un garšās. Ar šo kampaņu aicinām katru priecāties par dažādību un šovasar pamēģināt ko jaunu!"

Tāpat uzņēmums publiski pauda informāciju, ka, reaģējot uz pārpratumiem saistībā ar ziņas nolasāmību, ir uzsākta konkrētā vizuālā materiāla izņemšana no visiem komunikācijas kampaņas materiāliem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!