'Dr. Oetker' publicē ilgtspējīgas attīstības mērķus
Foto: Dr.Oetker

"Dr. Oetker" vienmēr ir uzņēmies atbildību par savu darbību un uzskata, ka ilgtspējīga attīstība ir viens no uzņēmuma darbības pamatelementiem. "Dr. Oetker" Ilgtspējīgas attīstības hartā uzņēmums ir apkopojis savus ambiciozos ilgtspējīgas attīstības mērķus. Cita starpā "Dr. Oetker" vēlas panākt klimata neitralitāti, samazināt plastikāta izmantošanu un padarīt produktu iepakojumu pilnībā pārstrādājamu. Vienlaikus uzņēmums veic ievērojamus ieguldījumus produktu uzturvērtībā.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

"Kā ģimenes uzņēmums, kas nodarbojas ar pārtikas ražošanu un kuram ir ražošanas un izplatīšanas uzņēmumi visos pasaules kontinentos, mēs apzināmies savu īpašo atbildību pret cilvēkiem un dabu. Īstenojot "Dr. Oetker" Ilgtspējīgas attīstības hartu, mēs mudinām savus klientus veikt apzinātu izvēli, nodrošinām taisnīgus un ilgtspējīgus noteikumus visā piegādes ķēdē, vienlaikus samazinot savu ekoloģisko pēdu*. Tāpēc "Dr. Oetker" saglabā uzticību savai pamata prasmei ražot augstas kvalitātes pārtiku ilgtspējīgiem prieka mirkļiem un piedāvāt saviem klientiem arvien atbilstošākus risinājumus visā savas produkcijas klāstā," norāda Dr. Alberts Kristmans (Albert Christmann), "Dr. Oetker" valdes priekšsēdētājs.

Ilgtspējīgas attīstības hartas trīs dimensijas

2020. gadā apstiprinātā Ilgtspējīgas attīstības harta ietver 27 projektus, kurus īstenojot, starpdisciplinārās komandas sasniedz vērienīgus ilgtspējīgas attīstības mērķus. Katram no trim virzieniem (Mūsu pārtika, Mūsu pasaule un Mūsu uzņēmums) ir noteikti īpaši mērķi.

Mūsu pārtika rada patērētājiem iespēju izvēlēties veselīgāku un ilgtspējīgāku dzīvesveidu. "Dr. Oetker" turpinās iesākto un vēl aktīvāk attīstīs veselīgākas pārtikas ražošanu. Piemēram, uzņēmums apņēmies līdz 2025. gadam optimizēt savu produktu uzturvērtību, proti, pat par 20% samazināt sāls, cukura un tauku daudzumu.

Mūsu pasaule apvieno visas aktivitātes, ar kurām "Dr. Oetker" veido pozitīvu savas uzņēmējdarbības tēlu sabiedrībā un vidē. Līdz 2022.gadam uzņēmums visās komercdarbības vietās plāno panākt neitrālu ietekmi uz klimata izmaiņām. Līdz 2025. gadam par 25% tiks samazināts "Dr. Oetker" tieši ietekmējamais pārtikas atkritumu daudzums. Izvirzot mērķi panākt, ka līdz 2025. gadam viss iepakojums varētu tikt pārstrādāts, uzņēmums sniedz nopietnu ieguldījumu plastikāta atkritumu samazināšanā. Turklāt "Dr. Oetker" plāno savas piegāžu ķēdes pārveidot par sociāli un ekoloģiski ilgtspējīgām.

Mūsu uzņēmums ir rūpes par "Dr. Oetker" darbiniekiem: uzņēmums paliek kā sociālais darba devējs, kas garantē vienlīdzību un veicina dažādību. Par savu mērķi izvirzot pilnībā novērst nelaimes gadījumus darba vietā, "Dr. Oetker" līdz 2025. gadam plāno visās ražotnēs ieviest vadības sistēmu, kas atbilst starptautiski atzītajam ISO 45001 standarta sertifikātam.

Visus mērķus un papildinformāciju varat atrast arī vietnēs: www.oetker.de/nachhaltigkeit (vācu val.) un www.oetker.com/sustainability (angļu val.)

Koncentrēšanās uz patērētāju vajadzībām

Ilgtspējīgas attīstības un atbilstības nodaļas vadītāja Dr. Judita Gīthofa (Judith Güthoff) norāda, ka, izstrādājot savus mērķus, tika uzklausīti arī klienti. "Mūsu partneru un klientu aptauju rezultāti apvienojumā ar mūsu pašu pārliecību ir bijis pamats mūsu Ilgtspējīgas attīstības hartā izvirzītajiem mērķiem. "Dr. Oetker" vienmēr vērsis uzmanību uz saviem klientiem, tāpēc ir tikai loģiski, ka mēs uzklausām viņu viedokļus un vēlmes. Ņemot vērā iepriekš minēto, "Dr. Oetker" Ilgtspējīgas attīstības harta atspoguļo arī sociālo izaugsmi, kas mūsu aktivitāšu centrā izvirza tādus jautājumus kā klimata aizsardzība, dzīvnieku

labklājība un dažādība. Vienlaikus mūsu aktivitātes atspoguļo patērētāju pieaugošo izpratni par uztura veselīgumu un ilgtspējīgumu. Izstrādājot savus ilgtspējīgas attīstības mērķus, mēs ņemam to vērā."


*ekoloģiskā pēda – cilvēka ietekmes uz vidi aprēķināšanas un atspoguļošanas metode.

Par "Dr. Oetker"

Kopā ar "Oetker" grupu "Dr. Oetker" ir vadošā organizācija daudziem ražošanas un tirdzniecības uzņēmumiem, kas aktīvi darbojas vairāk nekā 40 valstīs tā pamattirgos Eiropā, kā arī Ziemeļamerikā un Dienvidamerikā, Āfrikā, Āzijā un Austrālijā. 2019. finanšu gadā "Dr. Oetker" un "Conditorei Coppenrath & Wiese" pārdošanas ieņēmumi sasniedza 3,390 milj. eiro. "Dr. Oetker" un "Coppenrath & Wiese" nodarbina vairāk nekā 16 200 cilvēku visā pasaulē, no kuriem aptuveni 7000 strādā Vācijā. Uzņēmums ir dibināts pirms 130 gadiem Bīlefeldē. "Dr. Oetker" ir ģimenes uzņēmums un viens no vadošajiem pārtikas preču ražošanas uzņēmumiem Vācijā. Tā produktu klāsts Vācijā sasniedz 1000 vienību, bet pasaulē 4000 vienību, un ietver tādus produktus kā sastāvdaļas un dažādus maisījumus cepšanai, garnēšanas produktus, desertus, saldos ēdienus, atdzesētus desertus, konservus, gatavās kūkas, Vitalis musli, saldētas picas un uzkodas, kā arī daudzus citus plaša patēriņa produktus.

Rakstu sagatavoja "Dr. Oetker"

Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzam sazināties ar:

"Dr. August Oetker Nahrungsmittel KG" Komunikācijas daļa
Dr. Jērgs Šilingers (Jörg Schillinger) Tālrunis: +49 (0) 521 155 2619 E-pasts: joerg.schillinger@oetker.com Tīmekļa vietne: www.oetker.de

"Dr. August Oetker Nahrungsmittel KG" Komunikācijas daļa
Tīrijs Krauzers (Thierry Krauser) Tālrunis: +49 (0) 521 155 2349 E-pasts: thierry.krauser@oetker.com Tīmekļa vietne: www.oetker.de

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form

Luminor biznesam