Foto: Publicitātes attēli
Uzņēmēji, kuriem veiksmīgi izdevies radīt starptautisku tirdzniecības platformu, vienmēr meklēs jaunus klientus un izaugsmes iespējas. "Joom" jeb starptautiskajam mobilajam tirgum, kas pircējiem piedāvā plašu produktu klāstu, izmantojot mobilās un interneta lietojumprogrammas, turpmāki panākumi nozīmēja paplašināšanos ārpus jau izveidotās 350 miljonu klientu bāzes.

2016. gadā Rīgā dibinātais uzņēmums, kura galvenā mītne atrodas Latvijā, ar savu digitālo pieeju e-komercijai iekaroja vietu tiešsaistes tirdzniecības nozarē. Pateicoties uzņēmuma iekšējai loģistikai, augsti attīstītajām tehnoloģijām un infrastruktūras pakalpojumiem, klienti ne tikai gūst labumu no bezmaksas piegādēm un personalizētām atlaidēm, bet arī izbauda digitālo klientu pieredzi, kas ir veicinājusi uzņēmuma popularitāti jau kopš pirmās dienas.

Kaut gan uzņēmums jau bija piesaistījis 25 miljonus ikmēneša aktīvo lietotāju un 20 miljonus aktīvo pircēju, tas atzina, ka ir svarīgi turpināt jaunu lietotāju piesaistīšanu un nodrošināt esošo klientu vēlmju izpildīšanu. Lai to paveiktu, "Joom" vērsās pie tehnoloģiju uzņēmuma "Huawei", kur sadarbības ietvaros "Joom" bija iespēja sasniegt līdz 730 miljoniem ikmēneša aktīvo ierīču lietotāju visā pasaulē. ""Huawei" komanda bija orientēta uz klientu un tā vēlmēm, piedāvājot mums nepieciešamo atbalstu, sākot no kampaņas stratēģijas izstrādes līdz pat radošo ideju izpildījumam," komentē "Joom" mārketinga komunikācijas vadītāja Kamilla Dvorakovskaja (Kamilla Dvorakovskaya).

Melnās piektdienas kampaņa

Viens no veiksmīgākajiem projektiem, kurā "Joom" lika lietā "Huawei Ads" priekšrocības, bija Melnās piektdienas kampaņa. Šī mobilās reklāmas platforma ir izstrādāta, lai palīdzētu visiem lietotņu izstrādātājiem, piemēram, "Joom" publicēt, rādīt un pelnīt no savām reklāmām, kas pielāgotas "Huawei" ierīču lietotājiem, izmantojot tehnoloģiju uzņēmuma plašās datu iespējas visā HMS ("Huawei Mobile Services") ekosistēmā. Pirmā ar "Huawei Ads" komandas palīdzību izveidotā reklāmas kampaņa bija vērsta uz jaunu lejupielāžu veicināšanu, savukārt otrā kampaņa stimulēja aktivitātes jau esošo lietotāju vidū. Abas kampaņas tika balstītas uz pielāgotām reklāmas stratēģijām un tirgus analīzi, tādējādi uzlabojot reklāmas izvietojumu dažādām auditorijām.

Šī kampaņa un "Huawei" plašā globālā auditorija "Joom" palīdzēja atvērt jaunus tirgus un paplašināt savu lietotāju bāzi ārpus tradicionāli spēcīgajiem tirgiem Polijā, Rumānijā un Ukrainā. "Joom" Melnās piektdienas kampaņas laikā, salīdzinot ar iepriekšējo kampaņu, 37 reizes palielinājās pievienoto reklāmu konversija, 3,9 reizes palielinājās pirkumu konversija un 4,8 reizes palielinājās reklāmas atdeve no ieguldītajiem līdzekļiem.

Abpusēji izdevīga sadarbība

Tomēr "Joom" pieredze lietotņu izstrādātājiem, kas sadarbojas ar "Huawei", nebūt nav nekas neparasts. Tehnoloģiju uzņēmums cenšas veidot spēcīgas un ilgstošas attiecības, kas ļauj sasniegt galvenos mērķus neatkarīgi no tā, vai tā ir lejupielāžu skaita palielināšana, ietekme jaunos tirgos vai lietotāju bāzes paplašināšana.

"AppGallery" loma šo partnerību veicināšanā ir izšķiroša – ņemot vērā, ka tā ir patērētājiem paredzētā HMS daļa, "Huawei" lietotņu veikals var spēkoties ar saviem globālajiem konkurentiem, piedāvājot plašu lietotņu izvēli, kas ir ne tikai strauji palielinājusi lietotāju skaitu, bet arī iekarojusi "Huawei" viedtālruņu lietotāju sirdis un lojalitāti visā pasaulē. Būtiska nozīme ir piedāvāto lietotņu kvalitātei, jo "AppGallery" nodrošina daudzus pakalpojumus un rīkus, kas lietotājiem garantē pārdomātu pieredzi.

"Huawei" viceprezidents mobilo pakalpojumu jautājumos Eiropā Džeimss Gonsalo (Jaime Gonzalo) sacīja: "Augstas kvalitātes pakalpojumi, piemēram, "Joom", ir "AppGallery" un mūsu HMS kanālu dzinējspēks un iemesls, kādēļ lietotāji atgriežas pēc jauniem pakalpojumiem. Tāpēc mēs cieši sadarbojamies ar partneriem un lietotņu izstrādātājiem, lai pastiprinātu viņu vēstījumu un izceltu pakalpojumus, funkcijas, priekšrocības un izklaides iespējas, ko tie piedāvā. Jo vairāk mēs varam palīdzēt partneriem gūt panākumus mūsu platformā, jo labāku pienesumu tas sniedz gan viņu klientiem, gan arī "Huawei". Tā ir abpusēji izdevīga situācija."

Par 'Huawei Ads'

"Huawei Ads" ir "Huawei" ierīcēm pielāgota mobilā mārketinga platforma. Integrējot pamatā esošos algoritmus un arhitektūru, šī platforma reklāmdevējiem sniedz unikālus veidus, kā sasniegt globālo viedtālruņu lietotāju auditoriju. Vairāk nekā 730 miljoniem "Huawei" ierīču lietotāju visā pasaulē tā piedāvā plašu galveno reklāmas formātu klāstu ekrāna un meklēšanas kanālos, tostarp pašmāju reklāmas, banerus, video un apmaksātās reklāmas. Papildu "Huawei Ads" platformai, kas ir paredzēta reklāmu piegādei, pieejams arī "Huawei Ads" izdevēju pakalpojums, kas ļauj izstrādātājiem integrēt "Huawei Ads" komplektu un gūt papildu ienākumus no savām lietotnēm.

Vairāk informācijas par "Huawei Ads" var atrast šeit.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!