Foto: Publicitātes foto
Šajā grūtajā pandēmijas periodā sabiedrība maina savus ieradumus visās dzīves jomās. Iepirkšanās – nav izņēmums. Pēc fizisko veikalu slēgšanas un lielveikalu apmeklējumu ierobežošanas elektroniskā tirdzniecība uzlēca augstumos – gan Latvijā, gan ārvalstu tiešsaistes veikalos.

Pieaugošais pieprasījums pēc elektroniskās tirdzniecības ir redzams visās jomās – sākot ne tikai ar populāru preču iegādi kā, apģērbi, kosmētikas vai elektronikas preces, bet arī pārtikas, mājsaimniecības, dārzkopības un medicīnas līdzekļu iegāde.

Kaut arī daļa transporta uzņēmumu ir pārtraukuši savu darbību karantīnas laikā, daži ir pielāgojušies situācijai un darbojas veiksmīgi. Viens no šādiem uzņēmumiem – paku piegādes platforma "Perceu.lv", kas darbojas Baltijas valstīs un turpina sniegt paku piegādes pakalpojumus no Vācijas, Anglijas, Polijas, Francijas un Itālijas, kuru īpaši ir skārusi Covid-19 infekcija.

"Karantīnas laikā ir svarīgi nekā jebkad agrāk nodrošināt vienmērīgu preču piegādi. Klienti pasūta ne tikai no tādiem tiešsaistes veikaliem kā "Amazon", "Ebay'', "Lidl'', "Tesco'', bet arī no tiešsaistes aptiekām, kur viņi pasūta medicīnas preces vai citus nepieciešamos bezrecepšu līdzekļus, kas Latvijā nav pieejami'', saka Toms Bacīs, "Perceu.lv" platformas vadītājs.

"Perceu.lv" paku piegādes pakalpojums sniedz iespēju pasūtīt preces no ārvalstu tiešsaistes veikaliem, kas nenodrošina preču tiešu piegādi uz Latviju, turklāt klientam ļauj apvienot pirkumus no dažādiem tiešsaistes veikaliem vienā sūtījumā, tādējādi vienkāršojot un samazinot nosūtīšanas procesa izmaksas.

Platformas dibinātājs Bacīs uzsver, ka pēdējā laikā ir vērojams būtisks paku skaita pieaugums. Klienti arvien vairāk pērk ikdienas preces ārzemju tiešsaistes veikalos – sadzīves ķimikālijas, kosmētiku, autiņbiksītes, maisījumus un citas preces zīdaiņiem, auto detaļas un pat ilgstošāka derīguma pārtikas produktus.

Šajās dienās, kad tiek slēgtas valstu robežas un ir stingrākas prasības preču pārvadājumiem, pastāv bažas, ka var tikt traucēta preču piegāde no ārzemēm.

Cilvēkus uztrauc arī tas, vai ir droši pasūtīt preces no reģioniem, kurus smagi skāris vīruss. Kaut arī Pasaules veselības organizācija neparedz nekādus tirdzniecības ierobežojumus, daudzi pārvadātāji ir veikuši dažādus drošības pasākumus.

Saskaņā ar Bacja teikto pēc stingru karantīnas pasākumu ieviešanas daudzās Eiropas valstīs klienti sāka interesēties, vai sūtījumi netiek apturēti un vai ārzemju tiešsaistes veikalos ir kādi ierobežojumi iepērkoties tajos.

"Protams, klientiem ir dažādas bažas un bailes. Tomēr ir svarīgi saprast, ka visas valstis pašlaik strādā, lai nodrošinātu vienmērīgu preču apriti, tāpēc kravas pārvadāšanai un preču apritei nav nekādu ierobežojumu. Perceu.lv platforma turpina sniegt paku piegādes pakalpojumus bez traucējumiem, darbojas visas mūsu noliktavas ārvalstīs, preces no dažādiem ārvalstu veikaliem tiek piegādātas kā parasti," situāciju raksturo Bacīs.

Cenšoties pielāgoties mainītajai ikdienas kārtībai, iepirkšanās tiešsaistē kļūst ne tikai par nepieciešamību, bet arī par vienu no daudzajiem preventīvajiem pasākumiem, lai novērstu kontaktu ar cilvēkiem un paaugstinātu Covid-19 vīrusa izplatību.

Lai nodrošinātu klientu un darbinieku drošību, Perceu.lv saņemtie sūtījumi tiek dezinficēti. "Mūsdienu situācijā drošība ir ārkārtīgi svarīga, tāpēc mūsu mērķis ir nodrošināt, lai sūtījumi tiktu piegādāti ar pēc iespējas minimālu kontaktu. Par pakalpojumiem ir iespējams norēķināties tikai ar priekšapmaksu'', uzsver platformas "Perceu.lv" vadītājs Bacīs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!