EHR mediju grupā ietilpst trīs radiostacijas – EHR, EHR Superhits un EHR Russkie Hiti, un katru mēnesi tai izdodas saglabāt vienu no vadošajām komercradio grupu pozīcijām, sasniedzot vidēji 500 tūkstošu unikālo klausītāju nedēļā. Turklāt, šoruden EHR ir kļuvis par mīlētāko radio zīmolu Latvijā, apsteidzot savus sīvākos nozares konkurentus, liecina Brand Capital Media 2020 dati.
Laikā, kad jebkurš tradicionālais medijs cīnās par savas auditorijas uzmanību un lojalitāti, EHR mediju grupai pēdējā gada laikā ir izdevies palielināt auditorijas klausīšanās laiku par 22%. Tikai kopš marta sākuma šis radītājs ir audzis par 11%.
EHR mediju grupas FM staciju auditorijas klausīšanās daļas ir augušas gan kopējā pētījuma auditorijā 16 – 74, bet īpaši ekonomiski aktīvo klausītāju 16 – 50 vidū. Jaunākie pētījuma dati pierāda, ka EHR ir izdevies noturēt savu pozīciju kā populārākajai radio stacijai Latvijā auditorijā 16 – 50, bet EHR Superhits kļūst par augošāko EHR mediju grupas staciju, gandrīz DUBULTOJOT auditorijas klausīšanas laiku! Kā arī pēdējo gadu laikā mēs redzam stabilu pieaugumu auditorijas grupās 40+, kas kļuvuši par lojāliem EHR mediju grupas klausītājiem.
EHR piedāvā reklāmas klientiem augt un attīstīties kopā
Pašlaik ir izsludināta ikgadējā REKLĀMAS LAIKA GADA IEPRIEKŠPĀRDOŠANAS AKCIJA, kas ļauj ietaupīt līdz pat 33% no cenas! Lielākā daļa EHR mediju grupas patstāvīgo partneru izmanto šo piedāvājumu, bet tieši šogad šī iespēja tiek īpaši novērtēta. EHR mediju grupa aicina savam partneru lokam pievienoties jaunus uzņēmumus, ar kuriem kopā plānot un radīt veiksmes stāstus 2021. gadā!
IESPĒJU PIETEIKTIES UZ INDIVIDUALIZĒTU PIEDĀVĀJUMU UN ZEMĀKO CENU REKLĀMAI 2021. GADAM MEKLĒJIET ŠEIT: www.radioreklama.lv
*Dati saskaņā ar Kantar pētījumu Spring 2020 – Summer 2020 (01.03.2020 – 31.08.2020)