Foto: Publicitātes foto
EHR mediju grupas veiksmes stāsts nav nejauša sagadīšanās, bet gan ilggadējs darbs un stratēģiskā vadība, kas šodien palīdz pārvarēt grūtības un runāt par izaugsmi globālās pandēmijas apstākļos.

EHR mediju grupā ietilpst trīs radiostacijas – EHR, EHR Superhits un EHR Russkie Hiti, un katru mēnesi tai izdodas saglabāt vienu no vadošajām komercradio grupu pozīcijām, sasniedzot vidēji 500 tūkstošu unikālo klausītāju nedēļā. Turklāt, šoruden EHR ir kļuvis par mīlētāko radio zīmolu Latvijā, apsteidzot savus sīvākos nozares konkurentus, liecina Brand Capital Media 2020 dati.

Jāpiemin, ka EHR mediju grupa nodrošina iespēju sasniegt jaunākas paaudzes auditoriju, kas neklausās FM apraidi, bet pamatā patērē mediju saturu telefonā un datorā. Kopš pandēmijas sākuma EHR klausītāji digitālās platformās (EHR portālos un mobilajās aplikācijās) ir DUBULTOJUŠIES. Pašlaik pēc EHR datiem, tie ir ap 10% papildus FM apraides auditorijai, bet šis ir ļoti strauji augošs segments ar lielu lojalitātes koeficientu.
EHR mediju grupas kanāliem IEVĒROJAMI pieaudzis klausīšanās laiks

Laikā, kad jebkurš tradicionālais medijs cīnās par savas auditorijas uzmanību un lojalitāti, EHR mediju grupai pēdējā gada laikā ir izdevies palielināt auditorijas klausīšanās laiku par 22%. Tikai kopš marta sākuma šis radītājs ir audzis par 11%.

EHR mediju grupas FM staciju auditorijas klausīšanās daļas ir augušas gan kopējā pētījuma auditorijā 16 – 74, bet īpaši ekonomiski aktīvo klausītāju 16 – 50 vidū. Jaunākie pētījuma dati pierāda, ka EHR ir izdevies noturēt savu pozīciju kā populārākajai radio stacijai Latvijā auditorijā 16 – 50, bet EHR Superhits kļūst par augošāko EHR mediju grupas staciju, gandrīz DUBULTOJOT auditorijas klausīšanas laiku! Kā arī pēdējo gadu laikā mēs redzam stabilu pieaugumu auditorijas grupās 40+, kas kļuvuši par lojāliem EHR mediju grupas klausītājiem.

EHR piedāvā reklāmas klientiem augt un attīstīties kopā

Pašlaik ir izsludināta ikgadējā REKLĀMAS LAIKA GADA IEPRIEKŠPĀRDOŠANAS AKCIJA, kas ļauj ietaupīt līdz pat 33% no cenas! Lielākā daļa EHR mediju grupas patstāvīgo partneru izmanto šo piedāvājumu, bet tieši šogad šī iespēja tiek īpaši novērtēta. EHR mediju grupa aicina savam partneru lokam pievienoties jaunus uzņēmumus, ar kuriem kopā plānot un radīt veiksmes stāstus 2021. gadā!

IESPĒJU PIETEIKTIES UZ INDIVIDUALIZĒTU PIEDĀVĀJUMU UN ZEMĀKO CENU REKLĀMAI 2021. GADAM MEKLĒJIET ŠEIT: www.radioreklama.lv

*Dati saskaņā ar Kantar pētījumu Spring 2020 – Summer 2020 (01.03.2020 – 31.08.2020)

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!