Foto: Publicitātes foto

Iepirkšanās tiešsaistē ir kļuvusi par tikpat ierastu lietu kā rīta kafija, un arī zīmols "Stockmann" nekādus komentārus neprasa un jautājumus nevienam nerada. Ņemot vērā klientu atsauksmes un ierosinājumus, nu šīs abas lietas vienkopus ir pieejamas jaunā modes un mājas preču e-veikalā, rokas stiepiena attālumā piedāvājot iedvesmojošu iepirkšanās pieredzi ar virkni patīkamu priekšrocību.

Uzlabota un personalizēta iepirkšanās

Galvenais, kas raksturo patīkamu iepirkšanos, ir personalizēta klienta pieredze, un tieši tādu piedāvā jaunā "Stockmann" e-komercijas platforma, kas nodrošina piekļuvi "MyStockmann" profilam un iespēju piereģistrēties, lai tev vienmēr būtu pieeja savai pirkumu vēsturei un tavām interesēm atbilstošai informācijai, sākot no iedvesmojošiem padomiem un beidzot ar īpašiem piedāvājumiem.

Jaunajā modes un mājas preču e-veikalā tu vari izveidot filtru kārotajām precēm pēc atrašanās vietas – tiešsaistē vai universālveikalā, kārtot produktus, sākot ar jaunākajiem, lai tu vienmēr varētu sekot līdzi aktualitātēm, rezervēt preces veikalā un arī saņemt tās veikalā, kā arī atstāt atsauksmes par veiktajiem pirkumiem, kas "Stockmann" palīdzēs arvien uzlabot savus e-komercijas pakalpojumus un piedāvājuma klāstu.

Pasaules mēroga zīmoli vienuviet

Tas nevienam vairs nav nekāds jaunums, ka "Stockmann" nodrošina plašu pasaules mēroga zīmolu preču klāstu, un nu daudzveidība un kvalitāte kļuvusi vēl pieejamāka.

Jaunā "Stockmann" e-komercijas platforma piedāvā apģērbus un aksesuārus sievietēm un vīriešiem, bērniem un preces mājai no tādiem pasaulslaveniem zīmoliem kā "Calvin Klein", DKNY, "ecco", "Esprit", "Furla", "Garry Weber", "högl", "Karl Lagerfeld", "Lee", "Levi's", "Marc O'Polo", "Moschino", "Palladium", "Rains", "Superdry", "Tommy Hilfiger", "Under Armour", "Vans", "Wrangler" un vēl daudziem citiem.

Kas zīmīgi – pastāvīgajiem klientiem regulāri pieejami īpaši piedāvājumi un atlaides, kā arī lojalitātes preces, kas atrodamas katrā preču kategorijā. Tās var atpazīt pēc pazīstamā lojalitātes simbola, kā arī iespējams izmantot filtru, lai izslēgtu produktus par lojalitātes cenām katrā produktu kategorijā. Turklāt visiem pirkumiem virs 70 eiro tiek nodrošināta bezmaksas piegāde, kā arī preču atgriešana ir bez maksas.

Klientu vēlmes pāri visam

Galvenais "Stockmann" attīstības dzinējspējs ir klienti un viņu vēlmes, kuru atsauksmes un vajadzības tika ņemtas vērā, veidojot jauno platformu. "Stockmann" rūp, lai tava iepirkšanās pieredze būtu pēc iespējas vienkāršāka un patīkamāka, tāpēc arvien turpina pilnveidoties, lai vienmēr sniegtu tev pašu labāko.

Baudi vēl plašāku produktu klāstu un kvalitāti rokas stiepiena attālumā jaunajā "Stockmann" e-komercijas platformā!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!