Kā palielināt pārdošanas apjomus ar interneta starpniecību
Foto: Publicitātes attēli

Jūs esat mazumtirdzniecības uzņēmuma īpašnieks? Vai kāda unikāla produkta ražotājs? Nav svarīgi, kāds ir jūsu bizness! Lai veiksmīgi attīstītos un atrastu jaunus produkcijas realizācijas kanālus, jums nepieciešams mūsdienīgs interneta veikals. Īpaši vēlamies uzsvērt – «mūsdienīgs»!

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Ja uzņēmumam ir interneta mājas lapa vai preču un pakalpojumu katalogs, tas neskaitās. Kāpēc? Preču noietu 21.gs. iespējams palielināt tikai un vienīgi ar mūsdienīga interneta veikala starpniecību! Šis pārdošanas kanāls spēj optimizēt un pat restrukturizēt jūsu biznesu. Vēlaties uzzināt, kādā veidā? Lasiet tālāk!

Šobrīd jau 80% cilvēku vecumā no 32 līdz 44 gadiem iepērkas galvenokārt internetā. Iespēju iegādāties preces un pakalpojumus tiešsaistē izmanto kopumā 71% pieaugušo. Paredzams, ka pēc pāris gadiem iepirkšanās tiešsaistē daudzās dzīves jomās izkonkurēs iepirkšanos klātienē, kā tas jau ir noticis ar tūrisma pakalpojumiem.

Vai esat aizdomājies, ka daudzi veikali jums, iespējams, drīzumā nebūs vajadzīgi? Varbūt jums tie nav nepieciešami jau tagad?

- Internets nepārtraukti aug un attīstās, pielāgojas mūsu vajadzībām un kļūst par primāro informācijas iegūšanas avotu, kā arī mūsu palīgu it visā, ko darām. Kamēr jūs neizmantojat interneta veikalu kā papildu pārdošanas kanālu, jūs zaudējat ievērojamu skaitu potenciālo klientu, kuri šodien strādā, komunicē un iepērkas globālajā tīmeklī. Tālab, ja šobrīd jūsu galvenais pārdošanas kanāls ir mazumtirdzniecības veikali, ir īstais laiks pārdošanas procesa modernizācijai pat tad, ja tas darbojas lieliski, jo konkurenti jūs var apsteigt kuru katru brīdi, - uzsver kompānijas KlientuFabrika vadītājs Dmitrijs Krasnovskis.

  

Mūsdienīga interneta veikala noslēpumi

Raugoties no izstrādes viedokļa, interneta veikals ir sarežģītākā interneta lapa, tālab šo darbu nevajadzētu uzticēt neprofesionāļiem.

Interneta veikala izveidei ir viens mērķis - VEIKSMĪGA PĀRDOŠANA. Tādējādi šeit ļoti liela nozīme ir katram sīkumam - sākot ar pārdomātu preču izvietojumu pirmajā lapā un beidzot ar attēliem, kuru uzdevums ir sniegt pircējam pilnu priekšstatu par konkrēto preci vai pakalpojumu, kā arī - radīt vēlēšanos to NOPIRKT. Šo vēlēšanos var veicināt arī pareizi izvēlēti reklāmas materiāli, loģiska preču/pakalpojumu meklēšanas un prezentēšanas sistēma, kā arī interaktivitāte un atgriezeniskā saite.

-Interneta veikalu funkcionalitāte tiek pilnveidota katru dienu. Tajā pašā laikā lēmums ieviest jaunas funkcijas izmaksā aizvien lētāk. Tas viss sniedz mums iespēju piemeklēt interneta veikalam atbilstošākās funkcijas, ņemot vērā katra klienta vēlmes, vajadzības un budžeta iespējas. Protams, interneta veikals, kurā plānots pārdot luksusa preces, un interneta veikals, kurš pildīs kancelejas preču vairumtirdzniecības bāzes funkcijas tiešsaistē, tiks izstrādāti atšķirīgi.

Mēs esam pirmie, kuri ieviesa Latvijas tirgū specializētu interneta veikalu izstrādes pakalpojumu, strādājot ar vairāk nekā 10 dažādām biznesa kategorijām un pielāgojot to vajadzības tirdzniecībai tiešsaistē. Turklāt mēs jau no paša sākuma piedāvājam pilnu pakalpojumu servisu - gan interneta veikala izveidi no A līdz Z, gan arī tā uzturēšanas pakalpojumus, sākot no hostinga un beidzot ar regulāru informācijas un preču kataloga atjaunošanu, - stāsta D.Krasnovskis.

Interneta veikala izstrādē ir svarīgs katrs sīkums. Svarīgi, lai pircējs pasūtījumu var veikt ātri un vienkārši, turklāt, lai pirkuma process ir loģisks - ne vairāk par TRIM vienkāršiem apmaksas soļiem. Pretējā gadījumā - jūs zaudēsiet klientu. Mūsdienās zelta vērtē ir katra minūte!

Nozīmīga ir preču piegādes sistēma. Tai jābūt skaidrai, pārdomātai un AUTOMATIZĒTAI. Tai jānodrošina automātiska saziņa ar noliktavu vai piegādātāju. Tas ļauj ietaupīt personāla resursus un būtiski samazināt interneta veikala uzturēšanas izdevumus.

Vai ir vērts atgādināt, ka jūsu interneta veikalam jābūt savienotam ar PayPal sistēmu? Ka tajā nepieciešams ieviest reitingu sistēmu un iespēju pircējiem ievietot atsauksmes par precēm un pakalpojumiem? Ka īpaši liela nozīme ir veikala integrācijai ar sociālajiem tīkliem, kuru popularitāte pieaug ar katru dienu? Ja šie faktori netiek ņemti vērā - aizmirstiet par attīstību un jaunu tirgu iekarošanu!

Nav svarīgi, ko jūs pārdodat - kontaktlēcas vai konstruktorus bērniem. Svarīgi ir tas, ka ar interneta veikala starpniecību jūs varat pārdot to visā pasaulē! Tikai pareizi jāizveido interneta veikals un efektīvi jāreklamē tas globālajā tīmeklī, ņemot vērā SEO priekšnoteikumus. KlientuFabrika.lv piedāvā bezmaksas konsultācijas uzņēmējiem, kuri domā par biznesa organizēšanu globālajā tīmeklī. Pierakstīties uz bezmaksas konsultāciju vai pieteikties interneta veikala izstrādei var tūlīt pat!

Starp citu - interneta veikala izveidei nepieciešamas krietni mazākas investīcijas nekā tirdzniecības organizēšanai veikalā. Jums nebūs jādomā par telpu nomas maksu un ikmēneša komunālajiem rēķiniem, baidīties no dažādu institūciju apmeklējumiem un pastiprināti kontrolēt savus darbiniekus. Interneta veikals jūsu biznesu pārvērtīs sapnī, jo - kamēr tas strādās, jūs varēsiet atpūsties!

  

Bezmaksas konsultācija

KlientuFabrika piedāvā bezmaksas konsultācijas uzņēmējiem, kuri plāno organizēt savu biznesu globālajā tīmeklī.

 -Mūsu misija - nevis sastādīt tāmes, bet informēt uzņēmējus. Tieši ar šādu mērķi mēs pagājušajā gadā īstenojām vairāk nekā 300 konsultācijas un 6 bezmaksas seminārus par interneta mārketinga priekšrocībām. Pēc mūsu konsultācijām jums radīsies izpratne par to, kādam ir jābūt jūsu biznesam internetā, kā arī jums būs vieglāk pieņemt pārdomātus lēmumus, - skaidro uzņēmuma KlientuFabrika vadītājs.

Pieteikties uz bezmaksas konsultāciju var pa tālruni 67881740 vai internetā - www.klientufabrika.lv.

Apsteidziet savus konkurentus un sāciet izmantot šo jaudīgo biznesa ieroci - interneta veikalu - jau šodien!

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form