'Loverte.com': Vislabākā e-veikala noslēpumi
Foto: Aliona Kovalionok

Dzīvojam laikmetā, kurā liels e-veikalu skaits ir pašsaprotams un konkurence ir tik blīva, ka tirgotājiem ir aizvien svarīgāk atrast veidus, kā izcelties citu vidū. Tomēr nedrīkst aizmirst, ka patiesi laba e-veikala pamatā tomēr ir draudzīgums lietotājam.

Pārdomāta vietne un vienkāršība roku rokā

10. aprīlī notikušajā Baltic E-Commerce UX Summit konkursā loverte.com saņēma trīs titulus: vislabākais e-veikals veselības un skaistuma pasaulē, vislabākais e-veikals Igaunijā un vislabākais e-veikals Baltijā. Šādi novērtējumi runā paši par sevi – Loverte komanda kaut ko noteikti dara ļoti pareizi. Kas gan tas varētu būt?

Loverte mārketinga vadītāja Angreda Lepasona (Angred Lepasson) ir teikusi, ka blīvā konkurencē ir svarīgi izcelties, un viena no viņu veiksmes atslēgām ir tieši draudzīgums klientam un e-veikala tīrais izskats. Patiesi, apmeklējot loverte.com vietni, izceļas lapas vienkāršā un loģiskā uzbūve, tīrums un gaisīgums – produkti ir skaisti un saprotami iedalīti kategorijās, meklēšana strādā atbilstoši gaidītajam, kā arī kontakti u. c. nepieciešamā informācija ir lieliski apvienota vienā vietā.

Loverte ar katru gadu attīstās un aug aizvien vairāk, ar laiku ir uzlabota pirkumu veikšana, padarot to vēl vienkāršāku un ātrāku. Par vienu no svarīgākajām veiksmīga interneta veikala niansēm Loverte cilvēki uzskata vienkāršu, bet stilīgu vietni, kurā tīras līnijas ieturēšana un neitrālu krāsu izmantošana ir mērķtiecīga, lai pārvietošanās interneta veikalā visiem lietotājiem būtu iespējami ērta.

Mazs, bet sirsnīgs ģimenes uzņēmums

2019. gada novembrī Loverte būs jau desmit gadu pieredze skaistuma nozarē, un mazais, bet darbīgais Igaunijas mazpilsētas ģimenes uzņēmums, kurš šobrīd strādā Igaunijas galvaspilsētas Tallinas pievārtē, šobrīd ir izpleties četros dažādos tirgos – Igaunijā, Lietuvā, Latvijā un Somijā. Protams, neviens veiksmīgs uzņēmums nevar strādāt bez profesionāla kolektīva, un Loverte ir ieguldījusi mazā kolektīvā, kurā visi ir ļoti vienoti un pilnībā pievērsušies savam darbam. Vienlaicīgi liela nozīme e-veikala panākumu gūšanā noteikti ir arī Loverte labajiem sadarbības partneriem, no IT līdz loģistikas uzņēmumiem.

Protams, ir svarīga arī kvalitatīva apkalpošana, no iepakojumu izskata līdz reālajai saziņai ar klientiem – Loverte princips ir, lai klients nekad nebūtu viens ar savu jautājumu vai problēmu. Turklāt liels uzsvars tiek likts arī uz klientu apkalpošanu krievu valodā. Tajā pašā laikā gadu gaitā Loverte ir padarījusi vēl profesionālāku arī klientu apkalpošanu gan latviešu, gan lietuviešu valodā.

Protams, interneta veikalā liela nozīme ir arī transportam, kas Loverte gadījumā ir ļoti ātrs. Loverte Igaunijas klienti paku var saņemt jau tajā pašā dienā, Latvijas un Lietuvas klienti savu paku saņem 2–4 dienu laikā. Vairākas reizes mēnesī Loverte organizē akcijas, kad pasūtījuma paka neatkarīgi no klienta atrašanās vietas tiek piegādāta, neprasot pasta izdevumus.

'Loverte.com': Vislabākā e-veikala noslēpumi
Foto: Gema Liutkeviciute

Loverte klienti dalās ar uzslavām:

Ülle K:

"Saņēmu jūsu nosūtīto paku (skropstu tušu). Liels, liels paldies!

Manā praksē esat pirmais un vienīgais veikals, kurš neprasa pierādīt, ka "zilonis ir zilonis"! Kad kolēģiem un paziņām stāstīju par jūsu apbrīnojamo attieksmi, vairāki atzina, ka, jā, Loverte ir uzņēmums, ar kuru ir vērts sadarboties. Lai izteiktu pateicību, esmu dalījusies ar savu pieredzi un arī pati jūs slavējusi, darīšu to arī turpmāk.

Vēlreiz liels paldies! Ir labi zināt, ka man vairs nav jāmeklē uzticams e-veikala partneris."

Marika Mascharov:

"Labdien, Loverte komanda! Pirmo reizi veicu pasūtījumu Jūsu e-veikalā un esmu ļoti pārsteigta, pozitīvā ziņā. Jums ir stils! Man patika, kā bijāt iepakojuši preci, cik prasmīgi bijāt raduši risinājumi kvītij – super chic! Pārstāvot skaistumu un ar to saistītos produktus, pratāt to arī lieliski nodot klientam. Neviens sīkums Jums nav mazsvarīgs.

Tā kā dzīvoju Stokholmā un Igauniju apmeklēju tikai četras reizes gadā, es nevaru būt Jūsu pastāvīgais klients, bet tas noteikti nebūs mans pēdējais pasūtījums Jūsu veikalā. Jebkurā gadījumā vēlu Jums arī turpmāk spēku un gribu ikviena Jūsu klienta dienu padarīt tikpat īpašu un patīkamu kā man!"

Source

Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form