Foto: Publicitātes attēls
Nesenā pētījumā tika atklāts, ka 50% mobilo telefonu īpašnieku kādreiz dzīvē ir saplīsis telefona ekrāns, turklāt 21% šobrīd lieto telefonu ar saplēstu ekrānu. Galvenais iemesls, kāpēc saplēstais ekrāns netiek nomainīts, pārsteigumus neraisa – tā ir nevēlēšanās maksāt par ekrāna nomaiņu, neraugoties uz to, ka saplēsts ekrāns nav pievilcīgs un lietojot rada diskomfortu. Lai saplīsis telefons nebojātu garastāvokli, to ir iespējams apdrošināt.

Pret kādiem riskiem iespējams apdrošināties?
Telefona vai citu mobilo ierīču (piemēram, planšetdatora) apdrošināšana sedz ne tikai tos zaudējumus, ko rada saplīsis ekrāns, kas ir visbiežāk sastopamais bojājumu veids. Jaunā "mySMART" apdrošināšanas programma noder arī tad, ja rodas mobilās ierīces korpusa bojājumi, tai nejauši uzlīst kāds šķidrums vai radušies citi neparedzēti fiziski bojājumi. Tāpat apdrošināšana sedz zaudējumus, kas rodas, ja mobilā ierīce tiek nozagta.

Vai ierīcei ir jābūt jaunai?
Lai apdrošinātu savu mobilo telefonu vai planšetdatoru, tam nav jābūt pilnīgi jaunam. Apdrošināt var ierīces, kas nav vecākas par 18 mēnešiem (ierīces vecumu nosaka pēc tā, kad tā tikusi iegādāta).

Vai tiešām tas ir izdevīgi?
Nekad nevar zināt, vai ar Tavu mobilo ierīci kaut kas neatgadīsies. "mySMART" apdrošināšana maksā, sākot tikai no 1,49 eiro mēnesī, kas nebūt nav dārgi, salīdzinot ar to, cik izmaksā mobilo ierīču labošana vai sliktākajā gadījumā - jaunas ierīces iegāde. Šeit gan ir jāņem vērā, ka, remonta gadījumā vai veco (saplīsušo vai nozagto) ierīci nomainot ar jaunu, apdrošināšanas īpašniekam būs jāmaksā arī līdzmaksājums 10% apmērā (taču ne mazāk kā 30 eiro), bet arī šīs izmaksas nestāv ne tuvu tām, ko būtu jāiegulda pašam, ja ierīce nebūtu apdrošināta.

Uzzini vairāk par "mySMART": www.mysmart.eu

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!