Nerijus Keturakis, reklāmas aģentūras "Partizāns" direktors: "Tā kā Tele2 piedāvā mobilo internetu, man nav jāatrodas birojā. Savu darbu varu padarīt arī atrodoties ceļā starp Lietuvu un Rīgu. Un tas man ir ļoti svarīgi."

Esmu Tele2 klients jau no pirmās dienas, kopš ierados Latvijā. Ar šo uzņēmumu esmu pazīstams jau vairāk nekā divus gadus, jo Lietuvā Tele2 bija mūsu reklāmas aģentūras klients. Kad pienāca laiks izvēlēties mobilo sakaru operatoru, uzreiz izvēlējos Tele2, jo lielu lomu nospēlēja iepriekšējā pozitīvā sadarbības pieredze. Turklāt Tele2 ir daudz zemāki tarifi, nekā LMT.

Man ļoti patīk Tele2 pieeja klientu apkalpošanas ziņā. Es vienmēr visu vēlos nestandarta, ne tā, kā pārējiem. Un Tele2 vienmēr man to spēj nodrošināt.

Nespēju savu dzīvi un ikdienu iedomāties bez mobilā telefona. Ja aizmirstu mājās vai tas vienkārši izlādējas, tad ir sajūta, ka esmu bez vienas rokas. Turklāt mobilais telefons man jau sen nav tikai līdzeklis, lai piezvanītu. Kopš atklāju, ka mobilajā telefonā varu izmantot internetu, tas ļoti atvieglo manu ikdienu. Tā kā bieži sanāk braukt uz Lietuvu un ceļā pavadu vairākas stundas, tad mobilā interneta pieejamība man dod iespēju izmantot šo laiku produktīvi.

Ceru, ka nākotnē Tele2 turpinās attīstīties un paplašinās arī pārklājumu, jo tas tomēr ir ļoti būtiski. Atzinīgi vērtēju Tele2 cenu politiku. Mūsdienu augstās inflācijas apstākļos, kad ik dienu aug cenas precēm un pakalpojumiem, Tele2 spēj ne tikai saglabāt ierasto cenu līmeni, bet piedāvā aizvien izdevīgākus risinājumus. Esmu ārkārtīgi apmierināts ar to, ka sarunu izmaksas starp Lietuvu un Latviju ir vairāk nekā pieņemamas.

Tele2 sakarus varu izmantot ne tikai lai sazinātos vai lietotu internetu, ir iespējams arī kontrolēt situāciju. Piemēram, mūsu uzņēmumam ir reklāmas autobuss, kura ir uzstādīta mobilā iekārta ar GPS. Es, sēžot birojā, datorā redzu, kurā vietā tas konkrētajā brīdī atrodas.

Esmu ļoti apmierināts ar Tele2 biznesa klientu servisu. Man bija situācija, kad pārpratuma pēc netika samaksāts rēķins, un man piektdienas vakarā ap pulksten astoņiem tika atslēgti izejošie zvani. Es no Lietuvas piezvanīju uz Latviju, Tele2 biznesa nodaļu, izstāstīju situāciju un apsolīju rēķinu samaksāt cik ātri vien iespējams. Man piecu minūšu laikā tika atjaunoti sakari! Nenācās ilgi gaidīt vai lūgties.

Mūsdienās tehnoloģijas attīstās ļoti strauji, un tas ļoti atvieglo mūsu ikdienu. Piemēram, nav obligāti būt darbā deviņos no rīta. Tu tikpat labi vari sevi kādu rītu palutināt un pagulēt ilgāk, bet, ja zvana klients un ir kas steidzami risināms, tad to var izdarīt arī neizkāpjot no gultas – piezvanīt vai nosūtīt e-pastu ar Tele2 mobilo internetu.

Nerijus Keturakis, reklāmas aģetūras "Partizāns" direktors.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!