Par zīmolu vēstnesi var kļūt jebkurā vecumā
Foto: Publicitātes attēls

Aizvien populārāka kļūst jauna veida nodarbošanās – zīmolu vēstnesis. Šo cilvēku darbs ir izmēģināt jaunus produktus un atklāti paust savu viedokli par izmēģināto preci. Jābūt godīgiem un prece jānovērtē daudzpusīgi, lai tie, kas lasīs atsauksmes, varētu izvērtēt, vai šāds produkts viņiem būtu piemērots. Mūsdienās atsauksmes par produktiem ir ļoti svarīgas, jo, pat ja produkts ir labs, bet cilvēki par to nerunā, pārējie pircēji neuzdrošināsies šo produktu iegādāties. Jābūt kādiem pirmajiem drosmīgajiem, kas izmēģina. Tieši to dara womstar.lv zīmolu vēstneši.

83% cilvēku uzticas draugu un ģimenes ieteikumiem, atklāj Nielsen pētījums, un 66% patērētāju uzticas internetā publicētajām citu lietotāju atsauksmēm. Millenium paaudze vecumā no 21 līdz 34 g. atsauksmēm internetā uzticas vēl vairāk - 70%, un šis ir augošs tirgus. Tāpēc ikviens ražotājs vēlas iegūt par savu produktu atsauksmes. Tomēr jāapgāž mīts, ka par vēstnešiem kļūst tikai gados jauni cilvēki, nebūt nē. Kā atzīst womstar.lv autore Laura Minskere, "Ja cilvēks ir reģistrējies kādā no sociālajiem tīkliem un gatavs izmēģināt jaunus produktus, tad viņš var kļūt par zīmolu vēstnesi. Mums ir dāmas un kungi solīdos gados, un tieši viņi ir vieni no labākajiem vēstnešiem, jo pret uzdevumu izturas nopietni un rūpīgi apraksta savu viedokli. Protams, mēs izvērtējam katra vēstneša darba kvalitāti un jo aktīvāks ir vēstnesis, jo lielāka iespēja viņam būs tikt izvēlētam nākamajiem produktu testiem." Piemēram, šobrīd mums ir 3 produktu testi, kur meklējam labus vēstnešus un var pieteikties interesenti. Viens no tiem ir Latvijas zaļās farmācijas uzņēmuma Silvanols ražotais Venolux gels nogurušām kājām, kas palīdzēs atgūt kāju labsajūtu pēc nogurdinošas darba dienas, fiziskas slodzes un ceļojumos. Jau tuvākajā laikā uzsāksim vēstnešu atlasi inovatīvā Philips ProCare Auto Curler jeb automātiskā lokveiža testam, kas ir pavisam jauns un unikāls produkts, kurš ļauj izveidot perfektas lokas. Tāpat drīzumā notiks vēstnešu atlase GPS navigācijas iekārtu un citu elektronikas ierīču ražotāja TomTom sporta kameras TomTom Bandit Bandit Action Cam testam.

Ko iegūst vēstnesis? Pirmkārt, viņam ir iespēja izmēģināt daudz jaunu produktu. Otrkārt, šos produktus vēstnesis saņem bez maksas, vai arī, ja produkts ir ļoti dārgs, tad pēc izmēģinājuma beigām, ja vien viņš to vēlas, to var iegādāties ar ļoti lielu atlaidi. Treškārt, viņš arī iegūst eksperta statusu, jo cilvēkiem ir interesanti lasīt citu cilvēku vērtējumus un ieteikumus.

Turklāt par zīmola vēstnesi var kļūt jebkurš sociālo tīklu lietotājs, kas ir gatavs dalīties savā pieredzē un viedoklī par izmēģinātajiem produktiem ar saviem draugiem, ģimeni, sekotājiem. Ja arī Tu vēlies kļūt par zīmolu vēstnesi un izmēģināt jaunus produktus pirmais, reģistrējies womstar.lv un piesakies sev interesējošo projektu testiem. Tavs galvenais uzdevums būs nodot savu viedokli citiem, taču neuzspiest to. Labs vēstnesis ir atklāts un godīgs savā vērtējumā. Jāpatur prātā, ka vēstnesis nav pārdevējs, līdz ar to vēstneša uzdevums ir atklāti dalīties ar savu pieredzi par konkrētiem produktiem vai pakalpojumiem.

Ja vēlies izmēģināt savus spēkus zīmolu vēstneša lomā, ieskaties Womstar.lv, reģistrējies par vēstnesi un piesakies to produktu testam, kas Tev šķiet interesanti! Varbūt tieši Tev ir talants novērtēt jaunākos produktus, tādējādi ne vien palīdzot informēt patērētājus par produkta kvalitāti un īpašībām, bet arī palīdzot ražotājiem pilnveidoties!

Source

Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Placement code for key m_news not found.

Comment Form