'Partly' – ērtākais veids, kā paveikt iecerēto
Foto: Publicitātes foto

Latvijas jaunuzņēmums "Partly" turpina savu digitālo attīstību un paplašina pakalpojumu klāstu, lai atvieglotu cilvēku ikdienu, atrisinot viņu mājsaimniecības darbus ērtā un droša veidā.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Mēs dzīvojam laikā, kad varam pasūtīt ēdienu, izsaukt taksi un rezervēt naktsmītnes, izmantojot vien savu viedtālruni. Tajā pašā laikā atrast kvalitatīvu un uzticamu meistaru šādā veidā ir ļoti grūti vai pat neiespējami. Citur Eiropā dažādu pakalpojumu sniedzēji, remontdarbu meistari un citi amatnieki "dzīvo" tikai internetā un digitālajā vidē, labprāt brauc uz maziem izsaukumiem, kā arī vienmēr ir pieejami.

Tieši šo problēmu atrisina "Partly" mobilā lietotne, kas radīta, lai arī Latvijā meistarus un amatniekus padarītu pieejamākus, piedāvājot kvalitatīvus pakalpojumus pēc iespējas plašākai sabiedrības daļai.

Kādas iespējas sniedz mobilā lietotne "Partly"?

"Partly" ir mobilā lietotne, kas palīdz atrisināt dažādus mājsaimniecības darbus ērtā un digitālā veidā. Šobrīd ar "Partly" palīdzību iespējams pasūtīt elektriķa, santehniķa, mēbeļu montāžas, namdara, dažādu remontdarbu, uzkopšanas, apģērbu tīrīšanas, pārvākšanās un arborista pakalpojumus. Pašlaik lietotne aptver Rīgu un tās apkaimi, bet tuvāko mēnešu laikā ir plānots piedāvāt šos pakalpojumus arī citās pilsētās.

"Partly" sadarbojas ar tādiem zīmoliem kā "Irve" un "K-Senukai", tādējādi digitalizējot šo uzņēmumu piedāvātos pakalpojumus. Sadarbības partneru vidū ir arī vairāki namu apsaimniekotāji, kas daļu no darbiem savās dzīvokļu ēkās uzticējuši "Partly".

Ar ko ir unikāls šis risinājums?

"Partly" unikalitāte slēpjas lietotāja pieredzē, drošībā un biznesa modelī. Šī ir vienīgā mājsaimniecības darbu lietotne Baltijā, kur visa klienta pieredze ir pilnībā digitāla. Tā ir izstrādāta kopā ar uzņēmumiem, kas šos pakalpojumus veic ikdienā. Pasūtot pakalpojumu, klients tiek savienots ar labāko pieejamo pakalpojumu sniedzēju, lai nepieciešamais darbs tiktu izpildīts salīdzinoši īsā laikā. Gadījumā, ja klientam neapmierina pakalpojuma sniedzējs, viņam ir iespēja to mainīt bez maksas.

Pakalpojumu pasūtīšana lietotnē ir pavisam droša. Šobrīd tirgū nav līdzvērtīgu risinājumu, kas spētu piedāvāt digitālu naudas apriti apvienojumā ar pakalpojumu sniedzējiem, kas ir prasmīgi, uzticami un izgājuši identitātes kontroli.

Atšķirībā no citām platformām "Partly" sniegt un saņemt pakalpojumus var gan privātpersonas, gan uzņēmumi. Platforma savieno visus potenciālos tirgus dalībniekus, tādējādi izveidojot mājsaimniecības darbu ekosistēmu.

Kāpēc pasūtīt pakalpojumus caur "Partly" ir droši?

Klienta drošībai ir pievērsta ļoti liela uzmanība, jo drošība un uzticamība ir "Partly" platformas pamatā. Meistari ir pārbaudīti, pirms sadarbības uzsākšanas izejot arī identitātes kontroli. Ja meistars to nav izgājis, viņam ir liegta pieeja pieteikties darbiem. Vēl viens svarīgs drošības aspekts – visi maksājumi ir digitāli. To novērtē gan meistari, jo var būt droši, ka saņems samaksu par savu darbu, gan klienti, kas problēmu gadījumā varēs pieteikt atlīdzību. "Partly" piedāvā iespēju atmaksāt naudu, ja darbs ir paveikts nekvalitatīvi.

Pirms darba veikšanas klients lietotnē apstiprina sagaidāmās izmaksas, bet, ja nav apmierināts ar saņemto cenas piedāvājumu, var to droši noraidīt. Tāpat klientam ir iespēja mainīt piedāvāto pakalpojuma sniedzēju pret citu līdz tiek atrasts pamērotākais. Darbu apstrādes process lietotnē ir caurspīdīgs un pārskatāms. Klientam tiek piedāvāts arī klientu atbalsts visa pasūtījuma izpildes laikā.

Kādas ir lietotāju atsauksmes? Kādus piedāvājumus meklē visvairāk?

Kopumā atsauksmes no lietotājiem ir pozitīvas. Lietotājiem un pakalpojumu sniedzējiem ir iespēja arī dalīties ar savām idejām tālākai produkta attīstībai un uzlabošanai. "Partly" ar klientiem komunicē pastāvīgi, lai pilnveidotu pakalpojuma kvalitāti un lietotāja pieredzi. Dati rāda, ka tie klienti, kas ir vienreiz pamēģinājuši pasūtīt pakalpojumus, ir izmantojuši pakalpojumus arī atkārtoti. Klienti īpaši novērtē drošību un klientu atbalstu, kas tiek sniegts pasūtījuma laikā.

Visbiežāk klienti izvēlas pasūtīt dažādus remontdarbus un uzkopšanas pakalpojumus. Inovatīvs pakalpojums ir apģērbu tīrīšana, ko "Partly" piedāvā sadarbībā ar "Irve". Klientiem ir iespēja nodot savu apģērbu "Irve" kurjeram, kurš ieradīsies noradītajā adresē, lai paņemtu apģērbu, un pēc tīrīšanas atgriezīs to ar bezmaksas bezkontakta piegādi.

Kādu pakalpojumu sniedzēji var pievienoties platformai, kā to paveikt?

Pievienoties platformai un sniegt savus pakalpojumus var gan pašnodarbinātie, gan arī uzņēmumi. Pakalpojumu sniedzēji var veikt digitālo reģistrāciju caur mobilo lietotni, kur pakalpojumu sniedzējam jānorāda nepieciešamā informācija. Pirms darba uzsākšanas "Partly" sazinās ar pakalpojuma sniedzēju, lai veiktu gala apstiprināšanu.

Kas var pasūtīt pakalpojumus? Kur meklēt lietotni?

Pakalpojumus var pasūtīt jebkurš – gan privātpersona, gan uzņēmums. Viss, kas klientam ir jādara, ir jāaizpilda pavisam vienkārša pasūtījuma forma, jāpievieno bankas karte un jāuzgaida, kamēr tiks savienots ar pakalpojuma sniedzēju. Pēc katra pasūtījuma klients varēs novērtēt pakalpojumu sniedzēju, kā arī saņems digitālu rēķinu.

Lietotni var meklēt "GooglePlay" un "AppStore".

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form

Luminor biznesam