Foto: Publicitātes foto
Pavasaris ik gadu nāk ne tikai ar siltāku laiku, ziedošu un plaukstošu apkārtējo vidi, bet garderobes maiņu uz pavasarīgāku, krāsaināku apģērbu, atsvaidzinot stilu ar jaunākajām modes tendencēm. Vadošā Eiropas modes un dzīvesveida tiešsaistes platforma "Zalando" kopā ar iedvesmojošām latviešu satura veidotājām un radošām personībām Kristīni Dzenīti, Lotu Ulmani, Lidiju Ņižņikovu un Betu Beidz (īstajā vārdā Beāti Bērziņu) dalās šī pavasara stila atklājumos un aicina būt drosmīgiem modes lauciņā un ieviest neierastas apģērbu kombinācijas savā garderobē, kā arī nebaidīties no stila izvēlēm, kas atspoguļo individuālo personību!

No ielu modes līdz dizaineru veidotam apģērbam

Pavasara-vasaras kampaņa "Iepazīsti "Zalando" modes pasauli" ir pavasara modes apģērbu fotosesija, kurā prezentē "Zalando" daudzveidīgās iespējas ikvienam atrast atbilstošu tērpu ikviena individuālajai personībai. Fotosesijā izmantotas un parādītas dažādas "Zalando" sortimenta kategorijas, ieskaitot ielu modes apģērbu, modernu, dizaina un brīvā laika apģērbu. Katrā no tām ietilpst plašs populārāko zīmolu un dizainu klāsts – "Nike", "Levi's", "Guess", "New Balance", "Polo Ralph Lauren", "Calvin Klein", "Karl Lagerfeld" un vairāk nekā 1900 daudzi citi apģērbu zīmoli, kas rada teju neierobežotas iespējas atklāt ikvienai gaumei atbilstošu stilu!

Viena no kampaņas dalībniecēm, satura veidotāja un radio perosnība Lota Ulmane dalās sajūtās, cik ļoti liela nozīme personīgās pārliecības veidošanā ir stila individualizācijai: "Apģērbs rada man pārliecību un palīdz kā personībai būt atvērtākai, komunikablākai! Mans stils ir mainīgs. Ir dienas, kad mani var redzēt biznesa sievietes tēlā, un jau nākamajā – brīvā laika apģērbā. Es ļauju sev eksperimentēt ar krāsām, tekstūrām un apdrukām, jo stila daudzveidība ļauj man būt tādai, kāda es vēlos būt!"

Divu bērnu māmiņai un jaunajai uzņēmējai Kristīnei Dzenītei stils nozīmē izvēles un kustību brīvību, kas ir svarīgs viņas ikdienā, uzsverot, ka apģērbs ir kas vairāk par vienkārši drēbēm, jo arī apģērbs veido viņas personību: "Vissvarīgākais izvēloties apģērbu, tam jāizskatās labi un jābūt ērtam! Es iemīlos ar acīm un, ja ir šo abu lietu apvienojums, esmu iemīlējusies!"

Spēj atspoguļot pat garastāvokli

"Es savu stilu raksturotu, kā ļoti mainīgu – tas pilnībā atspoguļo manu garastāvokli," komentē viena no kampaņas dalībniecēm, modes influencere Lidija Ņižņikova. "Man vienmēr vissvarīgākais izvēloties apģērbu – tam jābūt kaut kam netipiskam, košam, drosmīgam un vissvarīgākais, ērtam! Mana pašizpausme un drosmīgums bieži ir cieši saistīts ar manu tēlu – stils dod man pārliecību!''

Daudzveidīga izvēle ikviena personībai

"Ir ļoti svarīgi, ja apģērbam ir raksturs", tā par sava stila izvēli akcentē Beta Beidz, jūtubere un TV šovu vadītāja: "Man ir ļoti svarīgi justies pārliecinātai par to, ko valkāju. Es pievēršu uzmanību tam, vai audumi un krāsas saskan. Es neesmu košu krāsu un rakstu cienītāja, taču man ļoti patīk, ja apģērbam ir raksturs un tas var būt pat mazliet dīvains.

Man patīk "spēlēties" ar rokenrola elementiem, hipijiskā "puķu spēka" motīviem un dzimumneitrālu pieeju, izvēloties pretējā dzimuma apģērbus."

Šeit varat atrast visus apģērbu stilus, ko izvēlas pašmāju modes entuziastes.

Šī ir pirmā pavasara kampaņa, kopš "Zalando" pagājušā gada vasarā sāka darboties Latvijā un citos Eiropas tirgos, ieskaitot Slovākiju, Slovēniju, Horvātiju, Lietuvu un Igauniju. Jaunā kampaņa atspoguļo "Zalando" misiju - piedāvāt modi katrai dienai un katram stilam vairāk nekā 48 miljoniem aktīvu klientu 23 tirgos. "Zalando" lietotne ļauj piekļūt plašam modes preču sortimentam (pieejama "App Store" un "Google Play" veikalā), kā arī piedāvā bezmaksas piegādi un iespēju 100 dienu laikā bez maksas atdot preces atpakaļ.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!