Foto: Publicitātes foto
Jau piecus gadus iemīļotais zīmols "Pepco" Latvijā rūpējas par klientu ērtībām un piedāvā iespēju iegādāties svarīgas mājlietas vienuviet – no apģērbiem visai ģimenei līdz stilīgiem interjera aksesuāriem un citām ikdienā noderīgām lietām par pieejamu cenu. Atzīmējot strauju uzņēmuma izaugsmi un piecu gadu darbību Latvijā, "Pepco" saviem klientiem rīko īpašu svētku loteriju.

"Jubileja ir nozīmīgs notikums ne tikai "Pepco" darbiniekiem, bet arī klientiem. Tāpēc esam sagatavojuši noderīgu un vērtīgu dāvanu. Pateicībā par šiem pieciem gadiem, ko esam pavadījuši kopā ar mūsu klientiem, aicinām ikvienu piedalīties dzimšanas dienas nedēļas nogales loterijā, kurā uzvarētājs būs ikviens – iegūstot atlaides nākamajiem pirkumiem!" aicina "Pepco" vadītāja Baltijas valstīs Ērika Maželiene (Erika Maželienė).

Piecu gadu laikā kopš darbības uzsākšanas Latvijā "Pepco" ir strauji un pastāvīgi paplašinājies: atvērti 55 veikali visos lielākajos tirdzniecības centros gan Rīgā, gan citās pilsētās un reģionos, kur līdz "Pepco" ienākšanai ir trūcis šāda formāta veikalu, kas piedāvā ērtu iespēju vienuviet iegādāties gan apģērbu visai ģimenei, gan mājokļa iekārtošanai un uzturēšanai nepieciešamās lietas. Šobrīd "Pepco" nodrošina vairāk nekā 450 darba vietu Rīgā un reģionos, kā arī pastāvīgi rada jaunas darba vietas līdz ar jaunu veikalu atvēršanu. Arī šogad plānots atvērt līdz 10 jauniem veikaliem.

"Pepco" visā pasaulē attīstās un paplašinās ļoti strauji, pēdējo triju gadu laikā katru gadu tiek apgūti jauni tirgi vismaz divās valstīs. Tāpēc ir tikai dabiski, ka arī Latvijā uzņēmuma attīstība ir notikusi ļoti strauji. Sekojot klientu vēlmēm, pastāvīgi tiek paplašināts arī sortiments, piedāvājot apģērbus no organiskās kokvilnas, kas marķēti ar OEKO-TEX® vai GOTS sertifikātiem, kā arī savu produktu ražošanā izmantojot otrreiz pārstrādātu poliesteri. Pastāvīgi tiek pilnveidots arī mājas nodaļas piedāvājums, nodrošinot plašu modernu aksesuāru klāstu par vienmēr zemu cenu.

"Vien pēc pieciem darbības gadiem Latvijā mēs sevi jau uzskatām par nobriedušu uzņēmumu, kas spēj ne tikai atvērt, bet arī uzbūvēt jaunu veikalu, kad tas ir nepieciešams. Mēs pastāvīgi paplašinām sortimentu un atveram jaunus veikalus ar jaunu dizainu – jaunu logo, interjeru, plašāku preču klāstu. Dažu gadu laikā plānojam atjaunot visu veikalu iekārtojumu un izskatu, kas iezīmēs jaunu "Pepco" sākumu Latvijā," stāsta Ērika Maželiene.

Tāpat "Pepco" jau vairākus gadus cieši sadarbojas ar sociālajiem partneriem – "Junior Achievement" un "SOS bērnu ciematiem" Latvijā – un kopš pagājušā gada nodrošina atbalstu Ukrainas karā cietušajiem bērniem, kuriem nācies pamest savas mājas. "SOS bērnu ciemati" ir viens no "Pepco" galvenajiem sociālajiem partneriem visās Eiropas valstīs, un kopumā "Pepco" tiem ziedojis vairāk nekā 500 000 eiro.

Svinot "Pepco" piecus gadus Latvijā, katrs klients, kurš iepirksies par vismaz 20 eiro, saņems loterijas biļeti ar atlaidi nākamajam pirkumam. "Pepco" loterija notiks visos "Pepco" veikalos no 23. līdz 26. martam, un atlaides slēpsies visās loterijas biļetēs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!