Foto: Publicitātes foto
Saistībā ar koronavīrusa dēļ noteiktajām stingrajām prasībām fizisko veikalu darbībai, e-komercijas uzņēmums “PHH Group” aicina uzņēmējus uzsākt preču tirdzniecību tā pārvaldītajā marketplace platformā. Uzņēmums dod iespēju uzsākt tirdzniecību visās trīs tā vietnēs: “220.lv” Latvijā, “Pigu.lt” Lietuvā un “Kaup24.ee” Igaunijā, ar atvieglotākiem noteikumiem - “PHH Group” nepiemēros abonēšanas maksu pirmos sešus mēnešus pēc līguma noslēgšanas.

"Spert šo soli mūs mudināja jaunie ierobežojumi, kas tika noteikti Latvijā. Vēlamies mudināt uzņēmējus nepadoties, vienlaikus atgādinot, ka tirdzniecības pārcelšana no fiziskās uz tiešsaistes telpu var palīdzēt ne tikai ietaupīt, bet arī paplašināt biznesu. Šobrīd jūtam lielu uzņēmēju interesi par mūsu marketplace platformu Latvijā, un tāpēc mēs pazeminām izmaksas tiem, kuri vēlas uzsākt tirdzniecībai mūsu tirdzniecības centros internetā", stāsta "PHH Group" izpilddirektors Dainius Liulys.

"PHH Group" dati liecina, ka daudzi uzņēmēji, kas pievienojās grupas pārvaldītajai marketplace platformai iepriekšējās karantīnas laikā, ir sasnieguši augstus pārdošanas rādītājus.

"Mēs redzam uzņēmumus, kuri sāka tirdzniecību mūsu platformā Latvijā, tad paplašinājās uz Lietuvu un Igauniju, kā rezultātā pārdošanas apjomi viņiem palielinājās par 50 procentiem un vairāk. Ar pēdējo karantīnu e-komercijas izaugsme nebūt nav beigusies. Turpinām veiksmīgi augt visās Baltijas valstīs un savos panākumos vēlamies dalīties ar vēl plašāku uzņēmēju loku," stāsta D. Liulys.

Kā norāda "PHH Group", Ziemassvētku periodā pārdošanas apjomi tā tirdzniecības centros internetā palielināsies par aptuveni 2,3 reizēm. 2021. gada pēdējos trīs mēnešos – oktobrī, novembrī un decembrī – uzņēmums plāno sasniegt 80 miljonu eiro apgrozījumu Baltijas valstīs. "Skaitļi ir patiešām iespaidīgi. Tie parāda, ka e-komercijā vietas pietiks visiem, šajā nozarē visi var strādāt un pelnīt. It īpaši, ja ir iespēja pārdot vairākos tirgos vienlaikus," stāsta D. Liulys.

"PHH Group" stimulē uzņēmējus pievienoties marketplace platformai, ne tikai samazinot dalībnieku maksājumus, bet arī ar citiem līdzekļiem. Katram uzņēmējam, kurš pievienojas tirdzniecībai "PHH Group" platformā, tiek iecelts personīgais menedžeris, kurš palīdz visā pārdošanas procesā - sākot no preču ievietošanas platformā, līdz veiksmīgai tirdzniecībai.

Tāpat "PHH Group" rīko bezmaksas e-komercijas apmācību seminārus "Learning Fridays". Apmācībās ikvienam ir iespēja uzzināt ne tikai par to, kā sekmīgi veikt tirdzniecību marketplace platformā, bet arī iegūt padziļinātākas zināšanas par e-komerciju: kādi ir veiksmīgas tirdzniecības priekšnoteikumi, kā pārdot vairāk, kādas ir katras valsts īpatnības.

"E-komercijā mēs strādājam jau 14 gadus. Sākot no viena e-veikala Lietuvā, esam paplašinājušies uz citām valstīm un tagad darbojamies kā tirdzniecības platforma. Šis e-komercijas modelis gūst arvien lielāku popularitāti pasaulē. Esam uzkrājuši ļoti daudz zināšanu un pieredzes, ar kurām vēlamies dalīties. Jo veiksmīgāki būs Baltijas uzņēmēji, jo visiem te būs labāka dzīve," piebilst D. Liulys.

Baltijā lielākais e-komercijas uzņēmums "PHH Group" tika izveidots pēc "PIGU" apvienošanās ar Somijas tirdzniecības gigantu "Hobby Hall". "PHH Group" pārvalda e-veikalus un tirdzniecības platformas Somijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Grupas pārvaldītajās e-tirdzniecības platformās tirdzniecību veic vairāk nekā 3 tūkstoši pārdevēju, piedāvāto preču apjoms ir vairāk nekā 2 miljoni. Apmeklētāju skaits gadā ir aptuveni 145 miljoni.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!