• Jūs plānojat karjeru starptautiskā uzņēmumā, tādēļ Jums vajadzīgs kvalifikācijas apliecinājums, ko atzīs un sapratīs arī ārpus Latvijas.
  • Jūsu ikdienas darbs saistīts ar mārketingu, taču pamatizglītība ir citā specialitātē. Tās iespējas, ko sniedz dažu dienu kursi, ir izsmeltas, savukārt iegūt citu akadēmisko izglītību nav laika un iespēju.
  • Jums ir akadēmiskā izglītība kādā no uzņēmējdarbības specialitātēm, taču ikdienā nereti pietrūkst praktisko zināšanu, kā rīkoties konkrētās situācijās.
Šīs ir tikai dažas no situācijām, kurās viens no labākajiem risinājumiem būs vienu gadu ilgas mācības pēc Karaliskā mārketinga institūta (The Chartered Institute of Marketing – CIM) programmas.

Karaliskais mārketinga institūts tika dibināts 1911. gadā Lielbritānijā. Šobrīd tā ir lielākā starptautiskā profesionālā mārketinga organizācija, kas apvieno ap 50 000 speciālistu visā pasaulē.

Pēc CIM programmas mārketingu māca 350 mācību iestādes 80 pasaules valstīs. Šo programmu ir apguvuši mārketinga speciālisti tādos uzņēmumos kā Shell, Motorola, Porsche, British Airlines, IBM, Levi’s, McDonalds, Saatchi&Saatchi, Nestle, Coca-Cola u.c.

Latvijā tiesības apmācīt pēc šīs programmas ieguvis izglītības centrs “Latvikon”, kas ir vienīgais CIM akreditētais centrs Latvijā un kas profesionālās biznesa tālākizglītības jomā darbojas jau 13 gadus.

CIM programma “Professional Diploma in Marketing” paredzēta cilvēkiem, kas praktiski strādā mārketinga sfērā – augstākā izglītība un/vai vismaz trīs gadu pieredze mārketinga jomā ir obligāta prasība. Kā rāda prakse, parasti uz šo programmu piesakās mārketinga vadītāji vai speciālisti, kas plāno karjeru starptautiskos uzņēmumos.

Viss mācību kurss sadalīts 4 moduļos pa 45 stundām: Mārketinga pētījumi un informācija, Mārketinga plānošana, Mārketinga praktiskā vadība, Mārketinga komunikācijas. Pēc katra moduļa notiek 3 stundu ilgs rakstisks eksāmens, ko studiju klausītāji visā pasaulē kārto Lielbritānijas padomē. Tā ir kvalitātes garantija, lai saņemtu Eiropas Mārketinga vadītāju konfederācijā akreditētu diplomu, par ko arī citās valstīs nevienam darba devējam nebūs pamata šaubīties.

Mācības notiks klātienē, divreiz nedēļā vakaros, un, protams, angļu valodā. Kā uzsver šīs programmas kurators, “Latvikon” mārketinga vadītājs Eduards Zolotuhins, programmas klausītājiem būs vairāki nozīmīgi ieguvumi – gan tiešie, gan netiešie. Tiešie – uz pasaules prakses piemēriem balstītas mārketinga zināšanas un visā pasaulē atzīts diploms. Netiešie – profesionālās angļu valodas uzlabošana, bezmaksas pieeja pasaulē lielākajai elektroniskajai mārketinga bibliotēkai (vairāk nekā 4000 izdevumu) un jauni kontakti – tāpat kā citur pasaulē, arī Latvijā CIM programmas studenti ir profesionālā elite, kas pārstāv lielākās biznesa struktūras.

Pirmā grupa Latvijā mācības uzsāks 21. februārī, taču pieteikties studijām Jūs varat līdz 15. martam.

Plašāka informācija – www.marketing.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!