iMarketings vadošie eksperti dalīsies zināšanās un savā praktiskajā pieredzē par SEO un reklāmas efektivitātes analīzes jautājumiem. Nepalaidiet garām šo iespēju. Vietu skaits ir ierobežots!

Semināra laikā Jūs iegūsiet vērtīgas praktiskas zināšanas un uzzināsiet nozares jaunumus. Ar iegūto zināšanu palīdzību varēsiet efektīvāk piesaistīt klientus internetā. Iegūtās zināšanas varēsiet pielietot praksē jau nākamajā dienā.

Semināra cena un pieteikšanās šeit.

Programma  

Mājas lapas SEO optimizācija
1. Mājas lapas iekšējā SEO optimizācijas svarīgākie faktori
Mājas lapas iekšējās optimizācijas uzdevums ir paaugstināt tās satura pievilcību attiecībā uz meklēšanas sistēmām (tās vērtību meklēšanas sistēmas reitingā). Iekšējā SEO optimizācija ļauj paātrināt TOP pozīciju sasniegšanu Google meklēšanas rezultātos. Semināra laikā uzzināsiet svarīgākās darbības, kas veicamas iekšējās SEO optimizācijas ietvaros. Tiks parādītas arī izplatītākas kļūdas, kas tiek pieļautas, veicot iekšējo SEO optimizāciju.

2. Kāpēc pozīcijas Google meklētājā neaug vai pat pazeminās
Seminārā laikā tiks prezentēti pēdējie (septembra) Google algoritma atjauninājumi un parādīts kā šīs izmaiņas ietekmē mājas lapu pozīcijas Google meklētājā. Parādīsim galvenos priekšnosacījumus, kas jāievēro, lai noturētu vai paaugstinātu sasniegtās pozīcijas meklēšanas rezultātos. Iegūtās praktiskās zināšanas varēsiet izmantot praksē, virzot savu mājas lapu Google meklētājā.

Reklāmas analīze (Google Analytics)
1. Google Analytics pielāgošana
Google Analytics pielāgošanai ir kritiska nozīme, ja vēlaties noteikt atdevi veiktajām reklāmas aktivitātēm, kā arī analizēt apmeklētāju uzvedību mājas lapā. Šīs sesijas laikā Dr. Sergejs Volvenkins parādīs analīzes iespējas mājas lapā un iemācis pielāgot Google Analytics tā, lai Jūs varētu analizēt reklāmas darbības efektivitāti ne tikai apmeklējuma un klikšķu, bet arī vērtīgo darbību griezumā (pirkums, pasūtījums, pieteikums utt.).

2. TOP 5 Google Analytics atskaites
Ir ļoti būtiski Google Analytics rīka sniegtos datus prast analizēt un interpretēt, lai pieņemtu pamatotus lēmumus par reklāmas budžeta sadalīšanu, komunikācijas kanālu izvēli u.c. Sesijas laikā tiks parādītas TOP5 atskaites, ar kuru palīdzību ir iespējams saņemt vērtīgu informāciju gan par komunikācijas kanālu, gan arī mājas lapas darbības efektivitāti. Iegūtās praktiskās zināšanas Jūs varēsiet izmantot jau nākamajā dienā.

Semināra cena un pieteikšanās šeit.

Par pasniedzējiem 
Dr. Sergejs Volvenkins. iMarketings digitālas nodaļas vadītājs. Sertificēts Google treneris. Google Partner Academy loceklis. Vienīgais Latvijā sertificēts Google Adwords un Google Analytics eksperts ar doktora grādu, ilggadējs interneta mārketinga praktiķis. Dr. Sergejs Volvenkins aktīvi dalās savā pieredzē, izglīto reklāmdevējus, topošus un esošus AdWords/Analytics speciālistus, popularizē Yandex/AdWords/Analytics pakalpojumus - lasa lekcijas studentiem, vada individuālus un Google organizētus seminārus, veic individuālas apmācības.

Mārtiņš Lasmanis. iMarketings SEO nodaļas vadītājs. Pieredzējis SEO eksperts ar vairāk nekā 7 gadu darba pieredzi. Savas darba pieredzes laikā ir veicis rezultatīvu interneta resursu: mājas lapu, veikalu, ziņu portālu, salīdzināšanas sistēmu u.c. virzīšanu meklēšanas rezultātos Google un Yandex sistēmās. Pieredzējis speciālists SEO optimizācijas nodrošināšanā intensīvas konkurences nozarēs gan Latvijas, gan ārzemju tirgos.

Atsauksmes par iepriekšējiem semināriem  
"Liels paldies par semināru "16 praktiski paņēmieni, kā palielināt pārdošanas rezultātus ar Google reklāmas palīdzību"! Seminārā ļoti sīki tika izskaidroti visi soļi, kas jāveic, lai patstāvīgi realizētu efektīvu AdWords kampaņu. Manuprāt, šāds seminārs ir īpaši ieteicams tiem, kas par AdWords jau kaut ko zina, taču pietrūkst praktiskās pieredzes un strukturētas izpratnes par to, kā panākt kampaņu lielāku efektivitāti. Īpaši interesanti bijuši praktiskie piemēri, kas liecina par pasniedzēja plašu profesionālo pieredzi ar AdWords."
Tatjana Sporihina
AS "Latvenergo" mārketinga projektu vadītāja

"AdWords, Google Analytics un, protams, pats Google meklētājs visu laiku attīstās un pilnveidojas - tas ir nepārtraukts process, kura izzināšana un izsekošana līdzi notiekošajiem atjauninājumiem prasa lielu koncentrēšanos un iedziļināšanos, bet kuram gan no mums šodien papildus ir brīvs laiks. Tāpēc esmu pateicīgs iMarketings.lv komandas vienam no līderiem - Dr. Sergejam Volvenkinam par pacietību un profesionalitāti. Paldies Tev, Sergej, par Latvijas "goglistu" zināšanu palielināšanu un rindu paplašināšanu."
Valdis Martinsons
Gismeteo pārstāvis Latvijā

"Paldies par filigrāni izstrādāto semināra saturu! Tas tiešām šķita interesants, vērtīgs un turpmākajā profesionālajā darbībā noderīgs. Semināra laikā notika brīva komunikācija gan ar pasniedzēju, gan tā dalībniekiem, radot iespēju mācīties no citu pieredzes, gan dalīties savā pieredzē. Pasniedzējs sniedza konstruktīvas un saprotamas atbildes uz visiem interesējošajiem jautājumiem."
Ilvita Veinšteine
FN-SERVISS, SIA valdes priekšsēdētāja asistente

Semināra cena un pieteikšanās šeit.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!