Foto: Publicitātes foto
Hokeja klubs Dinamo Rīga turpina aktīvi gatavoties savai 14. sezonai Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL) ne tikai komplektējot komandu, bet arī citās jomās. Jaunajai sezonai noslēgts sadarbības līgums ar radio EHR "Super Hits", kas ir kļuvuši par pirmajiem oficiālajiem kluba mediju partneriem. Parakstot savstarpējo sadarbības līgumu, hokeja klubs "Dinamo Rīga" EHR grupas pārstāvjiem uzdāvināja simbolisku spēļu kreklu ar EHR "Super Hits" Rīgas apraides frekvenci, kas simbolizē abu sadarbības partneru atrašanos uz kopīga viļņa nākotnes projektu realizācijā.


Simbolisks EHR "Super Hits" un "Dinamo Rīga" spēļu krekls. Foto: Eva Kostareva

Jau šomēness radio EHR "Super Hits" un hokeja klubs "Dinamo Rīga" prezentēs pirmo kopīgo projektu – izklaidējošu video podkāstu ar nosaukumu "SHL" jeb "Super Hits Līga". Šovā piedalīsies Latvijas populārākie izpildītāji un hokeja pārstāvji. Pirmizrāde jau pavisam drīz! Seko jaunumiem portālā ehrhiti.lv


"Dinamo Rīga" valdes priekšsēdētāja vietnieks un komandas ģenerālmenedžeris Edgars Buncis. Foto: Eva Kostareva

Dinamo Rīga Valdes priekšsēdētāja vietnieks un komandas ģenerālmenedžeris Edgars Buncis pauž gandarījumu parakstīto līgumu ar EHR mediju grupu, kas ir līderi auditorijai vecumā no 16 līdz 50 gadiem: "Mūsu klubs ir sporta komandu līderis Latvijā jau vairāk nekā 10 gadu, taču mēs nedrīkstam sēdēt rokas klēpī salikuši. Pasaules pieredze rāda, ka sporta mārketings attīstās ļoti strauji un tas kļūst ļoti daudzšķautņains, lai veiksmīgi sasniegtu katru no mērķa grupām. Lielās sporta komandas vairs nevar aprobežoties tikai ar preses relīžu publicēšanu ziņu portālos un pēcspēļu foto galeriju izvietošanu savā "Facebook" profilā. Mēs dzīvojam digitālā laikmetā, kas pieprasa auditorijas iesaisti un izklaidi, tāpēc esmu pārliecināts, ka sadarbības uzsākšana ar EHR "Super Hits" ir solis pareizajā virzienā!"

"Gan mūzika, gan sports ir saliedējuši cilvēkus visos laikos. Tāpēc ticu, ka apvienojot spēkus, mēs sasniegsim izcilus rezultātus ne tikai hokeja popularizēšanā Latvijā, bet arī EHR "Super Hits" un "Dinamo Rīga" zīmolu pozīciju nostiprināšanā. Patīkami, ka skatāmies vienā attīstības virzienā un esam noskaņoti uz patiešām interesantiem, radošiem un jaudīgiem kopprojektiem. Man, kā trīs hokejistu tēvam, ir īpašs prieks par uzsākto sadarbību ar hokeja klubu "Dinamo Rīga"", teic EHR Mediju grupas līdzīpašnieks Ričards Zakss.

Gan "Dinamo Rīga", gan EHR mediju grupa šobrīd aktīvi strādā, lai radītu jaunu, interesantu un pieejamu saturu. Arvien būtiskāks uzsvars tiek likts uz satura daudzveidību katrai konkrētajai vecuma grupai, tāpēc būtiski ir ne tikai rādīt oriģinālu materiālu pašiem, bet arī piesaistīt sadarbībai spēcīgākos zīmolus Latvijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!