Foto: Publicitātes foto
Intervija ar "Duravit" "Wellness Technologies" vadītāju Ralfu Mantelu.

"Duravit" jau 12 gadus veiksmīgi ražo tualetes podus ar bidē funkciju "SensoWash"®. Tas bija īsts pavērsiens, kad dizaina vannasistabu izstrādātājs "Duravit" Ķīnas tirgū 2010. gadā demonstrēja pirmos tualetes podus ar bidē funkciju "SensoWash"®. Filipa Starka radītais dizains bija īsteni novatorisks: tajā "Duravit" izdevās apvienot augstu kvalitāti un mūsdienu tehnoloģijas.

Klienti jau toreiz – pirms 12 gadiem – novērtēja pievilcīgo un daudzveidīgo dizaina risinājumu. Tualetes pods ar bidē funkciju "SensoWash"® būs piemērots ikviena cilvēka gaumei, jo tajā apvienota mūsdienu kvalitāte un higiēniskums. 2011. gadā "SensoWash"® sērija tika laista klajā Vācijā un citos Rietumu tirgos, lai gan daži par šo lēmumu aizvien vēl šaubījās.

Tualetes podi ar bidē funkciju "SensoWash® Starck" un "SensoWash® Slim" pieejami arī ar atbilstošu dizainu vairākumam citu "Duravit" ražoto kolekciju. Nākotnes dzīves skatījumu "Duravit" iemiesoja 2019. gadā, radot "Sensowash Starck f", kas ir jaunākā produkcija "SensoWash"® sortimentā. Jaunās paaudzes tualetes podi ar bidē funkciju ietver funkcijas, kuras var aktivizēt vai nu ar elegantas un ērtas tālvadības pults palīdzību, vai ar lietotni viedtālrunī. Vēl viena neapšaubāma priekšrocība – iespēja pielāgot individuālus lietošanas iestatījumus lietotnē ērtākai kontrolei. Plakanais sēdriņķis un baltais vāks, kas to nosedz, veido vienlaidus dizaina risinājumu.

Mantela kungs, jūs "Duravit" esat atbildīgs par "Wellness Technologies BA" attīstību. Kur un kā jūs ražojat "SensoWash"® produkciju?

Kad viss sākās, mēs strādājām tikai ar tobrīd pieejamiem materiāliem un piesaistītiem ārējiem partneriem. Tomēr pirms vairākiem gadiem mēs radījām paši savu ražotni un uzsākām ražošanu. Tagad visas šīs tehnoloģijas un dizains ir 100% mūsu pašu rokās. Savu darbību esam koncentrējuši rūpnīcā Šanhajā, DST ("Duravit Sanitaryware Technology"), Ķīnā, kur šobrīd arī ir vislielākais noieta tirgus un sīvākā konkurence.

Vai jūs varat teikt, ka tualetes pods ar bidē funkciju Eiropā sevi ir pierādījis no labākās puses?

Ir vērojama neliela piesardzība no klientu puses, kura, iespējams, vēl kādu brīdi arī paliks. Taču produkcijas neapstrīdamo priekšrocību – apmazgāšanos ar ūdeni sausa papīra lietošanas vietā atzinīgi novērtē visi, kas to ir pamēģinājuši. Savukārt, tieši pateicoties kompetentai reklāmai, mēs redzam, ka tualetes pods ar bidē funkciju nostiprina savas pozīcijas izsmalcinātās dizaina vannasistabās. Arī augsta higiēna ir prioritāte daudziem cilvēkiem, jo sevišķi tagad, tāpēc tas ir vēl viens iemesls, lai lemtu par labu tualetes podam ar bidē funkciju.

Kā zināms, tehnoloģijas ļoti ātri noveco. Vai jūs izjūtat spēcīgu spiedienu no konkurentu puses?

Protams, spiediens no konkurentu puses ir jūtams un tas mūs tikai motivē. Mēs zinām, ka lielākais izaicinājums ir tieši konkurence, un tādējādi tā nav tikai cīņa ar tehnoloģiju novecošanos, jo visi, kas izstrādā un ražo programmatūru nodrošinājumu, saprot, ka progress nekad nestāv uz vietas. Vienmēr ir kaut kas, ko var izdarīt vēl labāk. Runājot par pielietotajiem materiāliem, piemēram, materiāls, kuru mēs izmantojam bidē dušas uzgalim, ir nerūsējošais tērauds, lai nodrošinātu maksimālu higiēnu.

Plakanais tualetes poda vāks ar sēdriņķi un apsildes funkciju ir vien 40 mm augsts un ir izgatavots no īpaši izturīga materiāla. Tas ir arī ļoti higiēnisks, jo tā virsma nav poraina un ir izturīga pret skrāpējumiem. Ne mazāk svarīga loma ir ekspluatācijas vienkāršībai. Piemēram, līdz ar jauno "SensoWash® Starck f" modeli mēs izstrādājām speciālu lietotni (app) vienkāršai un saprotamai izstrādājuma funkciju iestatīšanai .

Uzņēmums "Duravit" asociējas ar pārlaicīgu dizainu. Vai tas attiecināms arī uz "SensoWash®"?

"Duravit" zīmolu veido trīs pamatelementi: dizains, tehnoloģijas un kvalitāte. Tā ir mūsu filozofija. Turklāt šie trīs faktori savā starpā nekonkurē. Pateicoties raksturīgajam "Duravit" dizainam un mūsu sadarbībai ar visā pasaulē pazīstamo dizaineri Filipu Starku (Philip Starck), "SensoWash® Starck f" guva lielus panākumus. To pierāda daudzas dizaina balvas, kuras saņēmām par šo produktu. Lai integrētu tehnoloģijas keramikas korpusā, mums nācās izstrādāt un pilnveidot visas detaļas. Tāpēc pirmajā brīdī "Sensowash® Starck f" izskatās pēc patiešām pievilcīga parasta tualetes poda, taču patiesībā tas ir pilnveidots dizaina tualetes pods ar bidē funkciju.

Kad runa ir par šādu tehnoloģisku produkciju, cik svarīgas ir tehniskās konsultācijas un klientu serviss?

Tās tiešām ir svarīgas, un mēs tām veltām lielu uzmanību. "SensoWash®" plaši tiek pielietots arī dažādās viesnīcās, kur produkcija tiek pakļauta krietni vien lielākai slodzei nekā parastās vannasistabās. Piemēram, visi numuri "Morpheus Hotel" Makao vai "One & Only Retreat" Maldīvu salās ir aprīkoti ar šo sēriju. Vienkārša uzstādīšana, iebūvēta atkaļķošanas funkcija un nevainojama kvalitāte rada harmonisku risinājumu. Tā kā tiecamies sasniegt visaugstākos kvalitātes standartus, mēs esam samazinājuši sūdzību apjomu līdz absolūtam minimumam – pat attiecībā uz novatorisko produkciju. Jautājumi rodas ļoti reti, un, ja rodas, tad mūsu atbalsta dienests ir gatavs sniegt tūlītēju konsultāciju, netērējot laiku lieku dokumentu noformēšanai.

"Duravit AG"

Dibināts 1817. gadā pašā Švarcvaldes sirdī, Hornbergā, uzņēmums "Duravit AG" mūsdienās ir viens no vadošajiem starptautiskajiem dizaina vannasistabu ražotājiem. Uzņēmums darbojas vairāk nekā 130 pasaules valstīs un iestājas par inovācijām autordizaina jomā, tehnoloģijām, kas vērstas uz komforta palielināšanu, un augstāko kvalitāti. Sadarbībā ar tādiem pasaules mēroga dizaineriem kā Filips Starks, "sieger design", Kurts Merki jaunākais, Kristians Verners, Mateo Tuns un Sesīlija Manca tiek radītas unikālas vannasistabas, kas apmierina pat visaugstākās klientu prasības. "Duravit" produkcijas sortimentā ir podi un izlietnes, mēbeles vannasistabām, dušas paliktņi un vannas, "Welness" sistēmas, tualetes podi ar bidē funkciju, ūdens maisītāji un aksesuāri, kā arī iebūvējamie rāmji.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!