Kad lietotājam rodas problēmas ar datortehniku – dators sācis lēni strādāt, izlec nesaprotami kļūdu paziņojumi, neizdodas pievienot datoram fotoaparātu vai arī tas jau ir pievienots, bet pārstāja strādāt – tradicionālais risinājums ir griezties pie servisa speciālista. Jau vairākus mēnešus datora lietotājiem ir pieejama jauna alternatīva – TeleHelp dienests.
Kā rāda pieredze, problēmas darbā ar datortehniku 70-80% gadījumos ir saistītas ar programmnodrošinājuma darbības traucējumiem kā arī nepietiekošām lietotāja zināšanām un tikai 20-30% gadījumos tām par iemeslu kalpo fizisks iekārtu bojājums. Atbilstoši kvalificēts speciālists var novērst lielāko daļu traucējumu, bez jebkādas mehāniskas iejaukšanās datora aparatūrā – vienkārši operējot ar uzstādītajām datorprogrammām un to iestatījumiem.

TeleHelp - tehniskais atbalsts datora lietotājam no attāluma – ļauj izmantot kvalificētu TeleHelp dienesta speciālistu pakalpojumus un atrisināt lielāko daļu problēmu ar datoru ātrāk, ērtāk un par daudz draudzīgāku cenu.

Viss, kas nepieciešams, lai izmantotu TeleHelp pakalpojumu ir Internet pieslēgums un tālrunis. Zvans uz TeleHelp servisa centru, pakalpojuma aktivizēšana www.telehelp.lv mājas lapā – un lietotājs sava datora monitorā jau vēro, kā speciālists atrisina radušās problēmas.

Nav nekādas vajadzības pēc speciālista izbraukuma uz datora atrašanās vietu, nav jātērē laiks un papildus tēriņi datora transportēšanai uz servisu un atpakaļ. Atliek tikai ērti iekārtoties pie sava datora un vērot kā viss atrisinās pats no sevis.

Tas ir daudz ātrāk un, pie tam, maksā daudz mazāk nekā tradicionālie datora darbības atjaunošanas veidi. Pakalpojuma apmaksa notiek ar zvana palīdzību uz TeleHelp dienesta maksas tālruni un sastāda tikai 3.54 LVL (ieskaitot PVN). Zvana izmaksas nav atkarīgas no sarunas ilguma.

TeleHelp – tas ir ātrs, ērts un drošs risinājums! Sakaru seansa nodrošināšanai nepieciešamais kanāls tiek izmantots aizsargātā režīmā – nevienam citam izņemot lietotāju un TeleHelp dienesta speciālistu nav pieejama pārraidāmā informācija. Tikai pats lietotājs var aktivizēt TeleHelp speciālista pieeju savam datoram, bez tam, visa sakaru seansa laikā tieši lietotājam pieder kontrole pār seansa gaitu - jebkurā brīdī lietotājs var pārtvert vadību vai arī vispār pārtraukt sakaru seansu.

TeleHelp ir jauns pakalpojums, bet to sniedz pieredzējusi IT kompānija – SIA LatInSoft, kas nodrošina gan kvalitāti, gan drošību dotajam servisam. TeleHelp pakalpojums ir ieguvis arī Latvijas IKT balvas "Platīna pele'2007" diplomu par izcilību.

TeleHelp pakalpojumu var saņemt divos veidos – griežoties TeleHelp servisa centrā pa maksas tālruni, bet juridiskām personām ir iespēja noslēgt arī abonēšanas līgumu.

Salabot datoru ātri, ērti, neatkarīgi no jūsu atrašanās vietas un par vislētāko cenu – tas ir TeleHelp.

Pārliecinieties par TeleHelp izdevīgo un ērto pielietojumu: www.telehelp.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!