Foto: Publicitātes foto
Biznesā stresa pietiek, tad kāpēc gan vēl tērēt nervu šūnas, prātojot, kā atgūt debitoru kavētos maksājumus?

Lai arī cik apzinīgi būtu tavi klienti, lai arī cik rūpīgi tu tos būtu izvērtējis, dažkārt var nākties atzīt, ka "rokas ir par īsu", jo klients savus rēķinus nav apmaksājis un tu esi pazaudējis naudu.

Risinājumi ir dažādi – atzīt savu sakāvi un parādus norakstīt kā bezcerīgus, censties pierunāt debitoru, lai viņš tomēr norēķinās, vai arī izmantot parādu piedziņas pakalpojumus, kas rada kārtējās izmaksas.

Tomēr ne vienmēr viss ir tik bezcerīgi, kā sākotnēji varētu šķist. "Lursoft" ir pieejams pakalpojums, kas problēmu var palīdzēt atrisināt – Debitoru portfelis.

Debitoru portfeļa darbības princips nozīmē, ka kreditors var paziņot par debitora nenokārtotajām saistībām vēl pirms to nodošanas parādu piedziņai. Savukārt, ja debitors turpina ignorēt aicinājumu veikt parāda nomaksu, informācija par kavēto maksājumu tiek publiskota "Lursoft" datu bāzē un ir pieejama ikvienam interesentam. Tieši risks nonākt ikvienam redzamā parādnieku sarakstā pamudina debitorus pēc iespējas ātrāk norēķināties par saņemtajiem pakalpojumiem un precēm.

Debitoru portfeļa lietotāji 2018.gadā atguvuši parādus 2 miljonu eiro vērtībā, uzsverot šādas pakalpojuma priekšrocības:

  • tam ir fiksēta lietošanas maksa – nav jāmaksā vēl arī procenti no atgūtās parādu summas;
  • vari pievienot neierobežotu skaitu parādu;
  • parādu atgūšanai izmanto "Lursoft" vārdu.


To, ka Debitoru portfelis patiesi strādā, apliecina klientu rezultāti – no pagājušajā gadā pievienotajiem parādiem 64% gadījumu lietotāji atguvuši savus debitoru parādus. Lielākā pērn atgūtā parāda summa sasniedz 99 tūkstošus eiro.

Lai uzzinātu par to, kā sākt lietot Debitoru portfeli, sazinies ar savu klientu konsultantu vai arī "Lursoft" Klientu apkalpošanas centru, rakstot uz info@lursoft.lv vai zvanot pa tālruni 67844300.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!