Foto: Publicitātes foto
Izprotot izaicinājumus, ar kādiem Latvijas iedzīvotājiem nākas saskarties straujā cenu kāpuma dēļ, vietējais veikalu tīkls "top!" samazina cenas ilgtermiņā vairāk nekā 200 pirktākajiem produktiem tādās preču kategorijās kā piens, gaļa, siers, kafija, maize un citiem iecienītiem produktiem.

Patēriņa cenu kāpums Latvijā pašlaik iezīmē jaunu rekordu – saskaņā ar Centrālās statistikas pārvaldes datiem septembrī gada inflācija bijusi 22,2%. Būtiskākā ietekme uz vidējā cenu līmeņa pieaugumu grupā bija maizei un sausajai pārtikai. Ievērojami sadārdzinājās piens, sviests un citi piena produkti, kā arī gaļa. Banku analītiķi spriež, ka nekas nav beidzies un tuvākajos mēnešos gaidāms inflācijas maksimums.

"Izprotot izaicinājumus, ar kādiem Latvijas iedzīvotājiem, jo īpaši Latvijas reģionos, nākas saskarties straujā cenu kāpuma dēļ, tāpat pieaugot komunālo maksājumu rēķiniem veikalos "top!" manāmi pieaugusi interese par akcijas produktiem, tāpēc paralēli jau esošajiem akciju piedāvājumiem, veikalos "top!" ieviesām ilgtermiņa risinājumu, lai palīdzētu iedzīvotājiem pārvarēt rudens un ziemas periodu, kad kopējo izmaksu palielinājums ir visiem un visam. Esam pieņēmuši lēmumu samazināt cenas vairāk nekā 200 produktiem ilgtermiņā, turklāt tos mainīsim, lai pircējiem to pirktākajās kategorijās būtu iespējama dažādība. Piedāvāto preču klāsts ir plašs un atrodams turpat katrā no preču kategorijām, jo īpaši svarīgi tas ir svaigo preču kategorijās, kas pircēju groziņos ir visbiežāk. Šāda veida iniciatīvu uztveram kā mūsu sociālo atbildību, lai visiem būtu iespēja iegādāties pārtikas un nepārtikas preces par labākajām iespējamajām top cenām gan šodien, gan rītdien! Tāpat vēlamies atzīmēt, ka liela daļa produktu ir tieši Latvijā ražoti, šādi spējam arī atbalstīt vietējos ražotājus," skaidro veikalu tīkla "top!" valdes locekle Ilze Priedīte.

Veikalu tīkla "top!" analītiķi atzīst, ka vidējā pirkuma grozs ir sarucis, taču pircēji iepērkas biežāk, tādējādi secinot, ka pirkumi kļuvuši pārdomātāki, jo īpaši tas jūtams lielākajos veikalos. Tāpat ir divkāršojies pieprasījums pēc akcijas precēm un samazinājies pieprasījums pēc "premium" klases produktiem, tie pircēju grozos nonāk mazāk nekā pērn. Jau Covid-19 laikā novērojām tendenci, ka pircēji vairāk sākuši gatavot mājās, arī šobrīd šī tendence turpinās. Preču izvēlē primāri cilvēkiem ir pamata preču sortiments, par labāko iespējamo cenu, kam seko konkrētā zīmola izvēle. Apskatot jau detalizēti visvairāk veikalos "top!" pērk piena produktus, kam seko alkoholiski un bezalkoholiskie dzērieni, maize, saldumi, svaigi augļi un dārzeņi, kā arī vietējā top! gatavotie konditorejas un kulinārijas izstrādājumi.

Veikalu tīkls "top!" ik gadu durvis ver vaļā jauniem veikaliem un esam lepni, ka šobrīd pārtikas un nepārtikas preces spējam nodrošināt 205 veikalos visā Latvijā, jo īpaši Latvijas reģionos, kas padara pašmāju tīklu par nozīmīgu balstu cilvēku pamatvajadzībām. Mums ir tikpat svarīgi, lai iedzīvotājiem, kas dzīvo arī ārpus lielākajām pilsētām, būtu iespēja turpat pie mājām iegādāties to iemīļotākās preces par iespējami labākajām cenām.

Par veikalu tīklu "top!"

Veikalu tīkls "top!" ir lielākais Latvijas uzņēmējiem piederošais veikalu tīkls, kā arī trešais lielākais mazumtirdzniecības veikalu tīkls Latvijā. Ar preču zīmi "top!" Latvijā šobrīd darbojas 205 pārtikas veikali. Kopumā tiek nodrošināts vairāk nekā 3500 darba vietu, atbalstot vietējos ražotājus un piegādātājus visā Latvijā.


E-pasts: pr@toppartika.lv

www.toppartika.lv

facebook.com/topveikali

instagram.com/topveikali

tiktok.com/@topveikali

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!