Foto: Publicitātes foto
Tuvojoties gadu mijai, sākas visaktīvākā darba sezona pasākumu organizatoriem, bet pašmāju uzņēmumā "Bon Event Installations" gatavošanās korporatīvo un privāto svinību organizēšanai notiek visu gadu, meklējot arvien jaunus un interesantus risinājumus, kas pārsteigtu, izklaidētu un aizrautu prasīgo publiku.

"Bon Event" ir ģimenes uzņēmums – Anastasija Bondarenko, kurai ir vairāk nekā septiņu gadu pieredze pasākumu organizēšanā, tajā darbojas kopā ar vīru Vitāliju Novoselovu, kurš 15 gadus nodzīvojis Vācijā, bet tagad, kā smejas Anastasija, atvilināts atpakaļ uz Latviju.

Pienākumi uzņēmumā, kas no A līdz Z organizē privātos, korporatīvos un komercpasākumus, konferences un sporta spēles un piedāvā kreatīvās instalācijas, ir skaidri nodalīti – Anastasija strādā ar klientiem, uzklausot un realizējot viņu vīzijas, bet vīrs rūpējas par visām tehniskajām lietām.

Divu gadu laikā "Bon Event" iemantojis lielu klientu uzticību, un tie, kas vienu reizi sadarbojušies, atgriežas. "Mums ir liels gandarījums, ka mums uzticas lieli uzņēmumi un zīmoli. Mēs esam lepni, un katrs pasākums mums pašiem sniedz nereālas emocijas. Mēs ļoti mīlam to, ko darām," priecājas "Bon Event Installations" komanda.

"Cilvēki mums uzticas. Mēs esam ļoti komunikabli un precīzi. Mēs vienmēr esam laikā un nodrošinām kvalitātīvu servisu, kas mūsu laikā un mūsu nozarē ir ļoti svarīgi, tomēr pats svarīgākais ir pozitīvas enerģijas apmaiņa ar klientu," panākumu atslēgu atklāj Anastasija, neslēpjot – pateicoties bagātīgai kontaktu bāzei, "Bon Event" papildu bonuss ir iespējas uz Latviju atvest neierobežoti dažādus ārvalstu skatuves māksliniekus.

Pieaugot pasākumu organizatoru piedāvājumam, pieaug arī klientu vēlmes, un sen jau aiz kalniem ir laiki, kad ballītē pietika ar bagātīgi klātiem galdiem un kādu skatuves mākslinieku. Šobrīd cilvēki grib dažādas aktivitātes, sākot no kreatīviem fotostūrīšiem līdz dažādām meistarklasēm. Tāpat šī brīža tendence Latvijā ir nestandarta risinājumi – priekšroka tiek dota tukšām industriālām telpām ar oriģinālām dekorācijām un vēl neredzētām aktivitātēm.

"Pasākumā svarīgs ir ne tikai viesu gandarījums, bet arī pārsteigums. Mēs negribam darīt to, kas jau ir, tāpēc katru dienu skatāmies, pētam un meklējam jaunus risinājumus. Mēs gribam būt tie, kas uz Latviju atved visu jauno un sniedz iespēju to izbaudīt," savu vīziju ieskicē "Bon Event" komanda.

"Bon Event" neapstājas pie pārbaudītām vērtībām, bet meklē jaunus risinājumus. Tas palīdz gan piedāvāt piemērotākos variantus klientam, gan pašiem neieslīgt rutīnā un nezaudēt pārsteiguma prieku. Rūpējoties par to, lai klienti tiktu pārsteigti un gūtu jaunu pieredzi un emocijas, "Bon Events" komanda regulāri dodas uz starptautiskām izstādēm, kur smeļas iedvesmu un meklē jaunas instalācijas. "Jā, mēs jau zinām, kas būs modē nākamā gada Ziemassvētku ballīšu sezonā," smejas Anastasija, bet, protams, to atklāt vēl ir pāragri.

"Bon Event" ne tikai organizē pasākumus, bet arī piedāvā dažādas kreatīvas instalācijas – tās viņi rada gan paši, gan iepērk ārzemēs. Viņu piedāvājumā ir interaktīvi un unikāli fotostūrīši un radošas aktivitātes, kas jau pārbaudītas dažādos pasākumos un iemantojušas lielu atsaucību.

Fotogrāfijas no dažādiem pasākumiem vairs nav tikai skaistas atmiņas par piedzīvoto, bet, izliktas sociālajos tīklos, zināmā mērā arī diktē ballīšu modes tendences – redzot un vērtējot citu lietotāju bildes, kāda aktivitāte var kļūt par īstu sezonas modes kliedzienu.

"Bon Event Installations" šīs sezonas jaunums ir kustīgo bilžu grāmatiņa "Retro Book", kas, "atdzīvinot" bildes, ikvienam ļauj atgriezties bērnībā, kad uz burtnīcu lapu stūrīšiem tika zīmēti komiksi. Ir pieejams zaļais fons, kas ļauj "aizceļot" uz Parīzi, Lasvegasu vai jebkuru citu pasaules nostūri un rezultātā cilvēks saņem ne tikai fotogrāmatiņu, bet arī foto, video un attēlu GIF formātā.

Šī aktivitāte savas ugunskristības jau piedzīvojusi lielveikalā "Alfa" rīkotā pasākumā, kur vienas dienas laikā izprintētas aptuveni 300 fotogrāmatiņas.

"Mēs ilgi domājām, ko šogad vest uz Latviju. Ar vīru spriedām, ka šīm fotogrāmatiņām būs arī nostalģiska vērtība, un tas darbojas – kad redzam cilvēkus šķirstot šīs grāmatiņas, mēs redzam prieku. Cilvēkiem patīk ne tikai grāmatiņas, bet arī pats process. Vēlāk skatoties uzņemtos video, kas uzņemti kustīgo bilžu izveidei, visi smejas, un ir brīnišķīgas sajūtas," Latvijā jauno fotoaktivitāti raksturo "Bon Event" komanda.

Lielu popularitāti guvis arī "Selfiju spogulis", kas ne tikai ļaus uzņemt jautrus foto, kurus arī uzreiz var saņemt izdrukātus, bet arī kļūs par lielisku, radošu mirkļu un humora pārpilnu izklaidi.

Nemainīgi pieprasīta ir arī fotobumba, kas kalpo gan kā dekorācija, fotostūrītis un izklaide, gan var kļūt par skatuvi. Fotobumbu radījusi pati "Bon Events" komanda, ideju gūstot ārzemēs, un lielās intereses dēļ šobrīd uzņēmums izveidojis vēl divas bumbas.

"Tā ir iespēja pieaugušajam sajusties kā bērnam. Emocijas ir neatkārtojamas," cilvēku iespaidus, izmēģinot konfeti pildītās fotobumbas, raksturo Anastasija.

Tāpat uzņēmums piedāvā īpašu jebkuram pasākumam pielāgojamu "string art" aktivitāti un citas radošas un aizraujošas nodarbes privātajiem un korporatīvajiem pasākumiem, bet vairāk par "Bon Event Installations" piedāvātajām iespējām var lasīt šeit.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!