Latvijas logu tirgū šobrīd dominē plastmasas logi, kuru tirgus daļa veido 65%, žurnālistiem ceturtdien pavēstīja Latvijas logu un durvju ražotāju asociācijas pārstāvis Jānis Tehts. Pērn plastmasas logu tirgus daļa Latvijā ir pieaugusi par 19%, salīdzinot ar 2000.gadu.
Latvijā pagājušajā gadā kopumā nomainīti un no jauna iemontēti vairāk nekā 200 tūkstoši stikla pakešu logu plastmasas rāmī (PVH logi), kas ir par aptuveni 8% vairāk nekā gadu iepriekš. Tehts sacīja, ka arī šim gadam ir paredzams līdzīgs pieaugums - 7 līdz 8%.

Tehts pauda, ka PVH logi ieņem līderpozīcijas arī Lietuvā un Igaunijā, kur ir samērā līdzīgi rādītāji kā Latvijā. Savukārt Vācijā plastmasas logi aizņem 55% tirgus daļu, bet Anglijā - 80%.

PVH logu un radniecīgo būvproduktu Eiropas asociācijas prezidents Folkers Hofmans (Volker Hofmann) žurnālistiem pastāstīja, ka šobrīd PVH logi ir guvuši pārsvaru pār koka un alumīnija logiem visā Eiropā un paredzams, ka šis īpatsvars arvien pieaugs.

Hofmans pauda, ka plastmasas logiem ir perspektīva nākotnes vērtība, jo tiem ir laba cenu politika, kā arī tie ir ekoloģiski pārbaudīti un nekaitē ne videi, ne cilvēkiem.

Vācijas logu profilu ražotājs "HT Troplast AG" Latvijā jau astoņus gadus piedāvā PVH logus. Šo logu ražotne atrodas Vācijā. Firma šobrīd piedāvā četru veidu logu profilus, no kuriem populārākais ir "Trocal". Šobrīd koncerna "HT Troplast AG" lielākais klients Latvijā ir "Montāžnieks D", kā arī "Kontekss" u.c. uzņēmumi.

Lielākie Eiropas PVH logu profilu ražotāji ir vācieši. Aptuveni 90% no Latvijā izmantojamajiem PVH logu profiliem tiek iepirkti Vācijā. PVH logu profili ir polimēru metriāls ar noturīgu struktūru un ilglaicīgas lietošanas garantiju. PVH logi parasti kalpo aptuveni 40 gadus. Šobrīd visi PVH logu profili saņēmuši starptautisko higiēnas sandartu sertifikātus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!