Foto: DELFI

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ir vērsušies patērētāji, sūdzoties par to, ka līgumos ar SIA „Simply Travel” par izmitināšanas pakalpojumu iegādi ārvalstu kūrortos netiek nodrošinātas atteikuma tiesības, portālu “Delfi” informēja PTAC.

PTAC aicina patērētājus būt vērīgiem, slēdzot līgumus ar attiecīgo komersantu. Pastāv iespējamība, ka „Simply Travel" īsteno negodīgu komercpraksi.

PTAC aicina patērētājus ļoti rūpīgi iepazīties ar līguma noteikumiem pirms līguma parakstīšanas, izvērtējot pakalpojuma saturu, vai piedāvātā pakalpojuma cena ir īpaša un izdevīga, kā arī, vai līgumā minētais pakalpojums patiešām atbilst patērētāja vēlmēm.

Ja līgums tiek slēgts ārpus pastāvīgās tirdzniecības vietas, piemēram, viesnīcā, PTAC aicina patērētājus pārliecināties vai, slēdzot līgumu, tiek izsniegta atteikuma tiesību veidlapa un līgumā patērētājs tiek informēts par atteikuma tiesībām.

PTAC ir uzsācis vērtēt „Simply Travel" īstenotās komercprakses atbilstību patērētāju tiesību aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasībām.

Gadījumā, ja, izvērtējot PTAC rīcībā esošos materiālus „Simply Travel" darbībā tiks konstatēts pārkāpums, kas ir radījis vai varētu radīt būtisku kaitējumu patērētāju kolektīvajām interesēm, PTAC savas kompetences ietvaros būs tiesīgs lemt par attiecīga saistoša lēmuma pieņemšanu, kas tiks publicēts PTAC mājaslapā.

PTAC atgādina, ka patērētājam ir tiesības 14 dienu laikā vienpusēji atkāpties no līguma, nemaksājot līgumsodu, procentus vai zaudējuma atlīdzību.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!