Arī advokātu birojā "Valters Gencs", kas turpmāk pārstāvēs "Industrogradnja" intereses, nevēlējās sniegt komentārus.
Kā ziņots, pilnsabiedrība "Dienvidu tilts", kas uzvarēja konkursā par tiesībām projektēt un būvēt Dienvidu tiltu Rīgā pār Daugavu, paredzējusi projektu īstenot par 85 119 393 latiem.
Otrs konkursa dalībnieks - Horvātijas uzņēmuma "Industrogradnja" filiāle - piedāvāja projektu īstenot par 89 842 388 latiem.
Pilnsabiedrībā "Dienvidu tilts" apvienojušās sešas Latvijas kompānijas - AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts". Pilnsabiedrība tika izveidota 2002.gada jūlijā.
Kā iepriekš skaidroja Avens, "A.R.T. Kompānija" ir projekta ģenerālais apakšuzņēmējs, kas apvieno 15 Latvijas uzņēmumus, kuri piedalītos minētā projekta realizācijā. Horvātijas uzņēmums izstrādātu tilta tehnisko projektu un uzraudzītu tā realizācijas gaitu, bet Latvijas uzņēmumi veiktu celtniecības darbus.
Pēc "A.R.T. Kompānija" direktora vārdiem, "Industrogradnja" ir viens no lielākajiem tiltu būves uzņēmumiem Eiropā. Tam ir liela pieredze līdzīgu projektu īstenošanā Eiropā, kā arī Irākā.