Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja trešdien atbalstīja darba grupas ierosinājumu ierīkot Rīgas centrā vairākas jaunas stāvvietas.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Komiteja atbalstīja stāvvietu ierīkošanu Krišjāņa Barona ielas posmā no Lielgabala līdz Artilērijas ielai, Artilērijas ielas posmā no Tērbatas līdz Barona ielai un posmā no Krāsotāju līdz Asara ielai. Tāpat stāvvietas paredzēts ierīkot Muitas ielas posmā no Kronvalda bulvāra līdz Noliktavas ielai un Krāsotāju ielā posmā no Artilērijas līdz Matīsa ielai.

Pašvaldības maksas stāvvietas plānots izveidot Birznieka Upīša ielā, atļaujot apstāties vienā ielas pusē, Ģertrūdes ielā posmā no Brīvības ielas līdz Baznīcas ielai vienā pusē, Tērbatas ielā pie tirgus un Turgeņeva ielā posmā no Gogoļa līdz Krasta ielai un Elizabetes ielā.

Komisija nepiekrita stāvvietu ierīkošanai Tērbatas ielā posmā no Tallinas līdz Artilērijas ielai un atļaut novietot automašīnas arī otrā ielas pusē Puškina ielā posmā no Krasta līdz Gogoļa ielai.

Augusta sākumā DELI publicēja Latvijas Juristu biedrības prezidenta Aivara Borovkova viedokli, kurš apšaubīja pašvaldības tiesības iekasēt maksu par ielas malā novietotām automašīnām.

"Vispār te vajadzētu pieaicināt speciālistu romiešu un civiltiesībās, kurš izspriestu, vai pašvaldība vispār ir tiesīga iekasēt maksu par ielas lietošanu, kas būtībā ir publiskas lietošanas objekts," tā savu attieksmi pret Rīgā izveidotajām autostāvvietām ielu malās tobrīd skaidroja Borovkovs.

Borovkovs teica, ka viņam uzņēmums ar nosaukumu BO SIA "Rīgas autostāvvietas vispār "liekoties kaut kas ļoti dīvains". "Ir jāpanāk, lai ielas nebūtu pašvaldības vai kādas citas struktūras bizness", piebilda Borovkovs.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form