Trešā starptautiskā Baltijas reklāmas festivāla "Golden Hammer", kuru ceturtdien atklāja viesnīcā "Reval Hotel Latvija", mērķis ar ļoti stingru žūrijas vērtējumu ir paaugstināt kvalitātes standartus reklāmām.
Tā ceturtdien īsi pirms festivāla atklāšanas žurnālistiem sacīja žūrijas priekšsēdētāja Itālijas "McCann Erickson" radošā direktore Milka Pogliani (Milka Pogliani). Vērtējot darbus, būtiskākais kritērijs bijis reklāmas atbilstība pasaules un vietējam tirgum, atraktivitāte, oriģinalitāte un iedarbība.

Arī Latvijas Reklāmas asociācijas prezidents Andris Blaka žurnālistiem norādīja, ka šogad "zelts, kuru piešķirs, tiešām būs zelts un nebūs idejas - varbūt, ka tas varētu būt zelts". "Āmuri šogad būs daudz vērtīgāki nekā jebkad, jo tik stingra žurija nav bijusi nekad," teica Blaka.

Noslēguma pasākums 28.jūnijā Ķīpsalas hallē, kur paziņos un apbalvos uzvarētājus, šogad būšot oriģināls un interesants, klāstīja Blaka. Festivāla atklāšana noritēja īsi ar dažām uzrunām un pasākuma reklāmas klipa parādīšanu, un uzreiz pēc svinīgā pasākuma sākās lekcijas. Šogad pasākuma devīze ir "Paskatīsimies, kas Tev iešāvies galvā!" un vizuālā versija idejai ir galvaskausa rentgena attēls ar galvā iešāvušos ābolu.

Konkursam iesniegti 528 darbi no 13 valstīm - Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Krievijas, Baltkrievijas, Ukrainas, Polijas, Rumānijas, Somijas, Ungārijas, kā arī no Spānijas, Itālijas, Čehijas. Latvija ir līderi iesniegto darbu skaita ziņā - 43 reklāmas aģentūras iesniegušas 230 reklāmdarbu. Igaunija iesniegusi 104 darbus, Lietuva - 90.

Festivāla dalībnieku darbus vērtēs sešās kategorijās - video, drukātā, vides, interaktīvā un netradicionāla risinājuma reklāma. Labākie darbi saņems "Grand Prix", bet katrā no 16 apakškategorijām tiks pasniegts "Golden Hammer" un "Silver Hammer".

Labākā nekomerciālā reklāma saņems specbalvu "Golden Gemmi", bet festivāla augstāko novērtējumu - Baltijas gada aģentūras titulu un balvu "Creativity Case" - piešķirs aģentūrai ar vislielāko iegūto punktu kopskaitu.

Šogad par gala pasākuma scenāriju un vadītāja izvēli atbildēs firma "Klasiskais standarts", kuru vada Anna Heinrihsone un viens no kluba "Casablanca" līdzīpašniekiem Mārtiņš Ķibers.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!