Augustā tiks sākta Slāvu maģistrālā kustības mezgla izbūve jeb Slāvu dzelzceļa pārvada un Slāvu rotācijas apļa pārbūve, kas ietilpst Dienvidu tilta otrās kārtas būvdarbu programmā, pastāstīja Rīgas domes Satiksmes pārstāve Ieva Prauliņa.

Kā ziņots, Dienvidu tilta otrajā kārtā tiks veikta Slāvu dzelzceļa pārvada pārbūve ar astoņām braukšanas joslām un trīs līmeņu satiksmes mezgla izbūve pašreizējā Slāvu rotācijas apļa vietā, kas ir viens no sarežģītākajiem un transporta visvairāk noslogotajiem satiksmes mezgliem Rīgā. Tā plānotās būvniecības izmaksas pirms tehniskā projekta izstrādes bija 93,5 miljoni latu, neskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN). Savukārt 143,15 miljoni paredzēti maksājumiem par finansējuma piesaisti, iepriekš sacīja Rīgas domes Finanšu departamenta biroja vadītājs Andris Konošonoks.

Dienvidu tilta otrā kārta ir nepieciešama, lai tiltu savienotu ar Austrumu maģistrāli, kas pēc divu atlikušo posmu pabeigšanas veidotu ērtu apvedceļu pilsētas centram un savienotu ar Rīgas ostu, tāpēc 2006.gada jūnijā dome nolēma uzdot Satiksmes departamentam sākt tilta otrās kārtas būvniecības sagatavošanu un organizēt atklātu starptautisku konkursu par projektēšanu, būvniecību un finansēšanu.

Slāvu maģistrālā kustības mezgla būvniecība tiks sākta šā gada augustā. Saskaņā ar līgumu starp Rīgas domi un AS "Dienvidu tilts" jaunā maģistrālā satiksmes mezgla būvniecība Daugavas labajā krastā ir jāpabeidz 2011.gadā.

Jau ziņots, ka šogad novembrī plānots nodot ekspluatācijā Dienvidu tilta pirmo kārtu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!