Pirmajā valsts un privātās partnerības ietvaros paredzētajā autoceļu izbūves konkursā pieteikušas piecas uzņēmumu apvienības, kuras tagad vērtēs konkursa komisija, informēja Satiksmes ministrijas Sabiedrisko attiecību nodaļā.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Satiksmes ministrijā notikusi Latvijas ceļu nozarē pirmā valsts un privātās partnerības (VPP) projekta "Autoceļa E77/A2 posms Rīgas apvedceļš - Sēnīte" iepirkuma pirmās kārtas jeb kandidātu atlases dokumentu atvēršana.

Pieteikumus dalībai konkursā iesnieguši pieci kandidāti jeb piegādātāju apvienības SA "Mota-Engil SGPS", SA "Mota-Engil Engenharia E Connstrucco", AS "Aureus kapitāls"; apvienība AS "Kauno Tiltai", SAS "Kelprojektas", AS "Panevežio keliai", AS "Tiltra Przedsiebiorstwo Drogowo - Mostowe "Bialystok"", AS "Przedsiebiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostow sp z.o.o."; apvienība "Hochtief PPP Solutions GmbH", A/S "A.C.B.", CBF "Binders"; apvienība "Gefip holding S.A.", "Impresa S.p.A." "Infrastrutture Lavori Italia S.p.A.", "Silec S.p.A." un apvienība "Strabag SE", "Strabag AG", SIA "Šlokenbeka", "John Laing Investments Limited", "Lemminkäinen infra OY", SIA "Lemminkäinen LATVIJA".

Izvēlētā iepirkuma procedūra ir slēgts konkurss, kas saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu notiek divās kārtās. Pirmā kārta ir kandidātu atlase, bet otrā - atlasīto - kandidātu tehnisko un finanšu piedāvājumu iesniegšana, vērtēšana, lēmuma pieņemšana, slēgta konkursa rezultātu paziņošana un iepirkuma līguma slēgšana.

Iepirkuma komisija atlasīs konkursa prasībām atbilstošus kandidātus no tiem, kuri ir iesnieguši savus pieteikumus uz tā pirmo kārtu, un uzaicinās piedalīties otrajā kārtā.

Līguma noslēgšana ar uzvarētāju plānota 2009. gada pirmajā pusē.

Konkursa mērķis ir realizēt ātrgaitas autoceļa būvniecības un uzturēšanas projektu valsts galvenā autoceļa E77/A2 Rīga - Sigulda - Igaunijas robeža (Veclaicene) posmā Rīgas apvedceļš - Sēnīte, pielietojot valsts un privātās partnerības modeli. Tas, viena līguma ietvaros, nodrošinās autoceļa projektēšanu, būvniecību, finansēšanu un uzturēšanu.

Līgumā tiks paredzēti arī konkrēti ceļa posma rekonstrukcijas darbi. Saskaņā ar līgumu tie būs jāpabeidz ne vēlāk kā četru gadu laikā pēc projektēšanas, būvniecības un uzturēšanas līguma parakstīšanas.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form