1.septembrī, Rīgā beigsies vairāki ceļu remonti, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Satiksmes departamenta preses sekretārs Andris Pudāns.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Ceturtdien tiks pilnībā pabeigta 11.novembra krastmalas un 13.janvāra ielas posmu un pieslēgumvietu rekonstrukcija, kā arī satiksmei tika atklāts Jūrmalas gatves pārvads, kur norisinājās rekonstrukcijas otrās kārtas darbi.

Rekonstrukcijas laikā 11.novembra krastmalā ir izveidotas divas apgriešanās joslas virzienā uz Eksporta ielu, uzlabota satiksmes organizācija un satiksmes drošība brauktuvei zem Akmens tilta, savienojumā ar 11.novembra krastmalu izveidojot vienas joslas pieslēgumu un liedzot kreisā pagrieziena manevra iespēju.

Savukārt 13.janvāra ielas pieslēgumvietā 11.novembra krastmalai izveidota papildu trešā josla, kā arī paplašināta 11.novembra krastmalas brauktuve, izveidojot trīs kustības joslas posmā no 11.janvāra ielas līdz Mārstaļu ielai.

11.novembra krastmalas krustojumā ar 13.janvāra ielu un 11.novembra krastmalā pie Mārstaļu ielas ir uzstādīti jauni luksofori.

Rekonstrukcijas darbi domei izmaksājuši 239 000 latu. Darbus veica AS "Ceļu pārvalde".

Līdz šīs nedēļas beigām plānots pabeigt arī šo ielu horizontālā apzīmējuma uzklāšanas darbus.

No 1.septembra satiksmei tiks atvērts rekonstruētais Jūrmalas gatves pārvads un likvidēts pagaidu apbraucamais ceļš virzienā uz pilsētas centru. Atsevišķi tilta apdares darbi vēl turpināsies, taču Rīgas domes Satiksmes departaments sola, ka tie neietekmēs autotransporta satiksmes organizāciju.

Jūrmalas gatves pārvadā ir izbūvēts moderns tramvaja sliežu ceļš un jauna ietves konstrukcija, kā arī uzstādītas cinkotas metāla margas, aizsargbarjeras un granīta apmales akmeņi. Atjaunota arī lietus ūdens noteces sistēma un apgaismojums.

Modernizētais tramvaja sliežu ceļš nodrošinās komfortablāku un klusāku tramvaja pārvietošanos, vienkāršāku sliežu nomaiņu un ērtāku autotransporta satiksmi pa sliedēm.

Kopējās Jūrmalas gatves pārvada renovācijas darbu izmaksas ir 2,1 miljons latu. Rekonstrukcijas pirmās kārtas darbiem pērn bija nepieciešams viens miljons latu, bet šogad notiekošo otrās kārtas darbu izmaksas ir 1,1 miljons latu.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form