Lielākās Baltijas valstu Interneta mediju kompānijas "Delfi" konsolidētais apgrozījums 2001.gadā sasniedzis 885 000 eiro (500 tūkstošus latu), kas ir par 120% vairāk nekā 2000.gadā.
Kā informē DELFI valdes priekšsēdētājs Ville Jehe, DELFI izpildījuši savus galvenos darbības mērķus, 2001.gadā divkāršojot apgrozījumu un saglabājot iepriekšējo izmaksu līmeni.

"Lielāka nozīme nekā šiem rādītājiem ir tam, ka sešu DELFI portālu lietotāju skaits divkāršojās un sasniedza 700 000. Mēs vēlētos minēt arī to, ka mums ir izdevies iegūt līderpozīciju Baltijas valstīs gan lietotāju tirgū, gan reklāmas ieņēmumu tirgū. Turklāt mēs vēlētos apgalvot, ka DELFI ir kļuvis par nopietnu mediju kanālu, kas ieguvis politisko un biznesa līderu uzticību," klāstīja Jehe.

Pēdējā gada attīstība liecināja, ka Igaunija zaudē savu līderpozīciju interneta jomā starp Baltijas valstīm. Lietotāju skaits un reklāmas tirgi Latvijā un Lietuvā ir pieauguši daudz straujākos tempos, teikts DELFI ziņojumā presei.

Savukārt DELFI portāla Latvijā direktors Juris Mendziņš sacīja, ka aizvadītais gads interneta portālam esot bijis ļoti veiksmīgs, īpaši jau pērnā gada pēdējais ceturksnis, kad oktobrī, novembrī un decembrī sasniegti apgrozījuma rekordi.

Viņš gan piebilda, ka, salīdzināt ar 2000.gadu, ir ļoti grūti, jo DELFI Latvijā par atsevišķu juridisku personu kļuva tikai 2000.gada vasarā, bet līdz tam visi ienākumi tika uzskaitīti kā konsolidētie. Tomēr 2001.gada otrajā pusē DELFI ienākumi pieauguši vairāk nekā divas reizes salīdzinājumā ar 2000.gada atbilstošo laika periodu.

Mendziņš sacīja, ka ļoti labi rādītāji gan apmeklējuma, gan finansiālā ziņā portālam ir arī šā gada janvārī. DELFI portāla Latvijā direktors prognozēja, ka šogad DELFI lietotāju skaits un apgrozījums kopumā, visticamāk, turpinās pieaugt, jo interneta tirgus Latvijā vēl nav piesātināts, turklāt šis ir vēlēšanu gads, un partijas varētu censties izmantot arī interneta mēdijus. Pēc pēdējiem "Baltic Media Fact" veiktajiem pētījumiem, "Delfi" portālam Latvija nedēļā ir aptuveni 133 tūkstoši lietotāju.

DELFI ir operators sešiem interneta portāliem trijās Baltijas valstīs. Pēc "Gallup e-Reiting" pētījuma datiem, 2001.gada otrajā un trešajā ceturksnī DELFI portālus apmeklēja aptuveni 645 000 cilvēku vecumā no 15 līdz 74 gadiem. DELFI pieder Baltijā lielākajai IT un interneta grupai "Microlink".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!