AFI
Foto: Inese Voika

Sabiedrība par atklātību "Delna" negrasās atsaukt ziņas par slēptās reklāmas pētījumu masu medijos, ko pieprasījusi Latvijas Neatkarīgā televīzija (LNT), bet aicinās LNT uz tālāku diskusiju par šo jautājumu. "Delnas" prezidente Inese Voika sacīja, ka organizācija "nevar atsaukt to, ko ir redzējusi".

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Viņa arī uzsvēra, ka "Delna" var atbildēt par savu pētījumu, bet nevis par to, "ko par mūsu pētījumu raksta masu mediji".

Voika norādīja, ka būtībā LNT gods un cieņa aizskarti nevis "Delnas" pētījumā, bet gan presē publicētajās ziņās par to. Viņa uzsvēra, ka LNT pārstāvji neesot piedalījušies preses konferencē, kurā pētījuma rezultāti publiskoti, un acīmredzot tāpēc nav dzirdējuši organizācijas skaidrojumu par pētījumā lietotā jēdziena "pārkāpums" izpratni.

"Mēs to nelietojām juridiskā nozīmē, bet īsākas komunikācijas vajadzībām," skaidroja Voika. Viņa arī pauda, ka pētījumu organizācija veikusi, lai saprastu, kā Latvijas medijos izpaužas slēptā reklāma un "identificētu partiju naudu", jo "Delnas" mērķis ir noskaidrot partiju priekšvēlēšanu reklāmas laikā iztērētos līdzekļus. Voika arī uzsvēra, ka medijiem ir jādiskutē par šiem jautājumiem.

LNT "Delnai" un Sorosa fondam pieprasījusi 15 dienu laikā atsaukt "nepatiesās, LNT godu un cieņu aizskarošās ziņas" un nodrošināt to atsaukšanu "tajos masu informācijas līdzekļos, kuros tādas tika publicētas". Ja ziņas netiks atsauktas, LNT uzskatīs, ka televīzijas gods un cieņa aizskarti tīši un apzināti un izvirzīs prasību tiesā aizskarto tiesību atjaunošanai un zaudējumu atlīdzināšanai.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form