Latvijas reklāmu veidotāji starptautiskajā festivālā "Golden Hammer" šogad ieguvuši pavisam astoņas balvas - vienu Grand Prix, divus "Golden Hammer", četrus "Silver Hammer" un "Golden Gemmi".

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Reklāmas āķis

Gada labākās aģentūras titulu un festivāla galveno balvu - Radošo portfeli saņēma aģentūra "Leo Burnett Budapest" no Ungārijas, informēja festivāla rīkotāji. Piektdienas vakarā izstāžu zālē Ķīpsalā notika festivāla noslēguma ceremonija un balvu pasniegšana sešās kategorijās.

Viens no galvenajiem festivāla organizētājiem Latvijas reklāmas asociācijas prezidents Andris Blaka klātesošajiem, tāpat kā festivāla atklāšanā, norādīja, ka šogad žūrijas darbs ir izcēlies ar īpašu stingrību un bargumu un "ja kādam tiek piešķirts zelts, tad tiešām tas ir zelts, un sudrabs ir sudrabs."

Televīzijas un videoreklāmas kategorijā 168 darbu konkurencē Grand Prix piešķirts aģentūrai "Young and Rubicam Prague" (Čehija) par darbu "Antirezin" - reklāmu antikorozijas krāsai.

Apakškategorijā "pārtika, dzērieni, mājdzīvnieku barība" ar "Golden Hammer" žūrija apbalvojusi aģentūru "Lowe Age" (Igaunija) par alus reklāmu "Frederik", savukārt "Silver Hammer" saņem "D'Arcy Moscow" (Krievija) par reklāmdarbu "Promter". Par labāko video reklāmu apakškategorijā "mājsaimniecībs preces, biroja aprīkojums, celtniecība, transports" "Golden Hammer" piešķirts aģentūrai "Young and Rubicam Prague" (Čehija) par darbu "Antirezin".

Apakškategorijā "pakalpojumi - finansu, tūrisms, izklaide, sports, masu saziņas līdzekļi, kultūra" "Golden Hammer" nokļuvis pie aģentūras "Brand Sellers DDB Vilnius" (Lietuva) kā atzinība par darbu "Weight" (Svars), savukārt "Silver Hammer" saņēmusi "Lowe Age Estonia" (Igaunija) par reklāmu "Business line" (Biznesa līnija).

Apakškategorijā "korporatīvā reklāma" "Golden Hammer" žūrija piešķīrusi aģentūrai "McCann Erickson Roma" (Itālija) par reklāmdarbu "Traffic Controllers" (Satiksmes regulētāji). "Silver Hammer" ticis aģentūrai ZOOM! (Latvija) par reklāmdarbu "DUAL'S Con-nected".

Par video reklāmu apakškategorijā "sociālā reklāma" "Golden Hammer" dodas pie "Leo Burnett Budapest" (Ungārija) par darbu "Tails" (Astes), bet "Silver Hammer" tiek "McCann Erickson" (Polija) par darbu "Teddy Bear" (Lācītis Tedijs).

Par labāko nekomerciālo reklāmu žūrija atzina un festivāla speciālbalvu "Golden Gemmi" piešķīra aģentūras ZOOM! (Latvija) darbam "Overdose" (Pārdozēšana). Šo darbu apbalvo arī VIASAT, noteiktu laiku nodrošinot video reklāmas pārraidīšanu visu triju Baltijas valstu TV3.

Drukātās reklāmas kategorijā 220 darbu konkurencē "Grand Prix" saņēma aģentūra "Adell Saatchi&Saatchi" (Igaunija) par darbu "Fruit" (Augļi). Reklāmdarbs radīts lāzerķirurģijas klīnikas "Vitaclinica" atklāšanai un tā radošās idejas pamatā ir izmantot netradicionālus tēlus slimnīcas piedāvāto pakalpojumu aprakstīšanai.

Drukātās reklāmas apakškategorijā "pārtika, dzērieni, mājdzīvnieku barība" žūrija piešķīrusi tikai "Silver Hammer" - aģentūrai "Momentum Communication - McCann Erickson" (Igaunija) par darbu "Penguin/Sea lion" (Pingvīns/Jūras lauva).

Apakškategorijā "apģērbs, skaistumkopšana, higiēna, medikamenti" "Golden Hammer" piešķirts aģentūrai "Adell Saatchi&Saatchi" (Igaunija) par darbu "Fruit" (Augļi), savukārt "Silver Hammer" nonācis pie aģentūras "Leo Burnett Budapest" (Ungārija) par darbu "Tap" (Ūdenskrāns).

Par labākajiem darbiem drukātās reklāmas apakškategorijā "mājsaimniecības un biroja preces, celtniecība, transports" "Golden Hammer" nokļuvis pie aģentūras "Forte Grey" (Baltkrievija) kā atzinība par darbu "Scarf" (Šalle), savukārt "Silver Hammer" saņēmusi "Leo Burnett Budapest" (Ungārija) par reklāmu "Tix" veļas pulverim.

Apakškategorijā "pakalpojumi - finansu, tūrisms, izklaide, sports, masu saziņas līdzekļi, kultūra" "Golden Hammer" žūrija piešķīrusi aģentūrai "Brand Sellers DDB Vilnius" (Lietuva) par reklāmdarbu "Short Phrases" (Īsās frāzes). "Silver Hammer" ticis aģentūrai "Young and Rubicam Prague" (Čehija) par reklāmdarbu sēriju ("Bottle/Play/Pint/Aquarium") elektroenerģijas kompānijai.

Apakškategorijā "korporatīvā reklāma" "Golden Hammer" saņem "Bates Primary Saatchi&Saatchi" (Baltkrievija) par reklāmdarbu "Artificial World of Artificial Fur" (Mākslīgās kažokādas mākslīgā pasaule), par "Silver Hammer" cienīgu reklāmdarbu šajā kategorijā atzīts vēl viens "Bates Primary Saatchi&Saatchi" darbs - "The Happy Letter" (Laimīgā vēstule).

Sociālās drukātās reklāmas apakškategorijas ietvaros žūrija nav piešķīrusi "Golden Hammer", "Silver Hammer" saņem Graffiti/BBDO (Rumānija) par sociālo reklāmu "Disabled people" (Invalīdi).

Kalendāru, katalogu, gada pārskatu apakškategorijā žūrija nav piešķīrusi "Golden Hammer", "Silver Hammer" saņem "Creative Laboratory" (Latvija) par "Calendar of Pleasure" (Kalendārs priekam).

Vides reklāmas kategorijā "Golden Hammer" saņem aģentūra "Lowe Age" (Latvija) par darbu "Paint Riga Yellow" (Krāso Rīgu dzeltenu), bet "Silver Hammer" iegūst "Leo Burnett Budapest" (Ungārija) par reklāmu "CarWash" (Automazgātuve).

Reklāmas kampaņu kategorijā žūrija "Grand Prix" piešķīra "Leo Burnett" Budapest (Ungārija) par reklāmu "Launch" (Atklāšana) - reklāmas kampaņu Ungārijas lielākajam elektropreču veikalam. Žūrija šajā kategorijā nepiešķīra "Golden Hammer", bet "Silver Hammer" saņēma Adell Saatchi&Saatchi (Igaunija) par "Limpsi limpsi!" (Dzeriet limonādi!)

Interaktīvās reklāmas kategorijā "Grand Prix" ieguva Latvijas reklāmas aģentūra ZOOM! ar pašreklāmas Web lapu http://www.mooz.lv/.

Banneru apakškategorijā žūrija piešķīra tikai "Silver Hammer" un to ieguva "Bates ADM" (Latvija) ar reklāmdarbu privātīpašuma apdrošināšanas kompānijai.

Arī "Web" lapu kategorijā piešķirts tikai "Silver Hammer" un tas ticis "Leo Express" (Igaunija) par darbu "From a pencil sharpener to a millionaire" (No zīmuļu asinātāja līdz miljonāram).

Kompaktdisku kategorijā žūrija izvēlējusi tikai "Golden Hammer" - "Sagraffitto aģentūrai" (Latvija) par darbu "Ars Longa".

"Verdi" informācijas tehnoloģiju kompānijas speciālbalvu saņēma http://www.tank.ww, kuras autore ir aģentūra "Tank Advertising Agency" (Igaunija).

Arī netradicionālā risinājuma reklāmas kategorijā žūrija nav izvēlējusi "Grand Prix" īpašnieku, taču "Golden Hammer" piešķīrusi aģentūrai "Leo Express" (Igaunija) par darbu "Dark Nights" (Tumšās naktis), savukārt "Silver Hammer" - "Garage 4x4" (Latvija) ar darbu "Matrix Phone" (Matrix telefons).

BNS novēroja, ka pilnajā Ķīpsalas hallē festivāla noslēguma pasākumā bija vērojama slikta skaņas kvalitāte, kuras dēļ nebija saklausāmi vairāki runātāji.

Šā gada "Golden Hammer" reklāmas konkursā piedalījās 94 reklāmas aģentūras ar 582 darbiem no 13 valstīm - Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Krievijas, Baltkrievijas, Ukrainas, Polijas, Rumānijas, Somijas, Ungārijas, kā arī - Spānijas, Itālijas, Polijas, Čehijas, kuru reklāmas aģentūras "Golden Hammer" piedalījās pirmo reizi tā vēsturē.

Latvija šā gada konkursā bija līdere reklāmas konkursam iesniegto darbu ziņā (43 reklāmas aģentūras, kuras iesniegušas 230 reklāmdarbu), tai sekoja Igaunija (12 iesniedzēji ar 104 darbiem) un Lietuva (14 iesniedzēji ar 90 darbiem).

Pagājušā gada "Golden Hammer" Radošo portfeli saņēma reklāmas aģentūra "Age Reklaam" (Igaunija).

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form