Ja mediju aģentūra "Media Bridge" piekāpsies un pieņems tos starptautiskos standartus, pēc kuriem vadās visā pasaulē, tad, iespējams, reklāmas līgumi ar Latvijas Televīziju (LTV) nebūs jālauž, pauda LTV ģenerāldirektors Uldis Grava.
Grava arī norādīja, ka pagaidām sarunas ar "Media Bridge" nav vedušās tā, kā vajadzētu, un "šobrīd tā lieta izskatās negatīva". Pēc Gravas teiktā, "Media Bridge" uzskata, ka diktē LTV reklāmu cenu, taču tas LTV nav pieņemami.

LTV ģenerāldirektors uzsvēra, ka visi pašreizējie "Media Bridge" piedāvājumi bijuši televīzijai nepieņemami un, ja "reiz viņi neko nevēlas mainīt, tad reklāmas līgumi jālauž", uzskata Grava.

Jāatgādina, ka Nacionālā radio un televīzijas padome (NRTP) vakar atbalstīja Latvijas Televīzijas (LTV) ģenerāldirektora Ulda Gravas agrāk pausto nostāju, ka ir neizdevīgi un tāpēc laužami reklāmas līgumi ar mediju aģentūru "Media Bridge" un darījumu līgums SIA "Hanza līzings". Līdz ar to uzsākama līgumu laušanas procedūra.

LTV ģenerāldirektors Uldis Grava iepriekš izteicās, ka pagājušā gada nogalē noslēgtie reklāmas līgumi ar "Media Bridge" ir katastrofāli neizdevīgi, un solīja atrisināt šo jautājumu. Iepriekš tika noteikts, ka tas jāizdara līdz 1.jūlijam, pretējā gadījumā tiks uzsākta līgumu laušanas procedūra.

Kā norādīja "Media Bridge" vadītājs Egīls Kupcis, viņam šis lēmums par līguma laušanas procedūras sākumu esot pārsteigums, jo "Media Bridge" 1.jūlijā iesniegusi LTV iesniegusi savus priekšlikumus. Kupcis norādīja, ka notiekošais "izskatās pēc nevēlēšanās vest sarunas", turklāt "Media Bridge" savus variantus esot piedāvājusi vairākkārt.

Pēdējā LTV vadības un "Media Bridge" pārstāvju tikšanās notiks pēc Gravas atgriešanās no Itālijas, kur viņš piedalās Eiropas raidorganizāciju apvienības (EBU) Ģenerālajā asamblejā. Arī reklāmas līgumu laušanas procedūra var tikt uzsākta tikai pēc Gravas atgriešanās, kas nebūs ātrāk par 15.jūliju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!