Bojārs sacīja, ka minētie prāmji ir labākā stāvoklī nekā sākotnēji iecerētais "Georgs Ots" un arī nedaudz dārgāki. Uz tiem ir arī vairāk pasažieru un kravas vietu. Minētajiem prāmjiem arī pagaidām nevajag veikt nopietnus rekonstrukcijas darbus, taču nelielas investīcijas būšot nepieciešamas jūnijā.
Bojārs darījuma par prāmja pirkšanu izgāšanās dēļ arī apšaubīja iespēju vēl kādreiz sadarboties ar Igaunijas kuģniecības kompāniju, jo "jūrnieki tā nerīkojas". Jau vēstīts, ka "Rīgas jūras līnijas" prāmju satiksmi starp Latvijas un Zviedrijas galvaspilsētām cer uzsākt pavasarī. Rīgas domei jaundibinātajā uzņēmumā varētu piederēt 26% akciju, un par to iegādi dome varētu lemt jau 5.februārī.
Prāmju satiksme starp ar Zviedriju tika pārtraukta, jo iepriekšējais starp Rīgu un Stokholmu kursējušais prāmis "Mihails Šolohovs" tika arestēts par parādiem un pēc tam tā īpašnieki Krievijas Tālo Austrumu jūras kuģniecība to nogādāja Pēterburgā. Veiksmīgi nav bijuši arī iepriekšējie mēģinājumi nodrošināt prāmju satiksmi starp Rīgu un Stokholmu.