Foto: LETA

Par AS "Rīgas siltums" sniegtajiem pakalpojumiem iedzīvotāji patlaban uzņēmumam ir parādā 12,3 miljonus eiro, pastāstīja uzņēmuma pārstāve Agnete Bušta.

Pēc Buštas teiktā, situācija ar parādiem ir dinamiska un mainās ik dienu, jo maksājumi ienāk pastāvīgi. Parasti mazākais parāds ir tieši pirms apkures sezonas sākšanas. Sezonas laikā tas pieaug, bet, sezonai beidzoties, līdz nākamās apkures sezonas sākumam atkal tiek nomaksāts, stāsta pārstāve.

Lai informētu iedzīvotājus par parādu esamību un mudinātu viņus aktīvāk iesaistīties savas mājas pārvaldīšanas procesā, uzņēmums jau vairākus gadus nosūta gan brīdinājuma vēstules par parādu esamību ēku apsaimniekotājiem, gan arī informatīvas vēstules dzīvokļu īpašniekiem. Turpmāko parāda atmaksas procesu iedzīvotāji risina ar ēkas apsaimniekotāju.

Pērn iedzīvotāju parāds par siltumenerģiju marta mēneša vidū bija 10,8 miljoni eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!