Sabiedrības informēšanā par Eiropas Savienību (ES) līdz 20.septembrī paredzētajam referendumam iesaistīs arī sabiedrisko attiecību firmas, informēja Latvijas iestāšanās ES pirmsreferenduma informēšanas pasākumu vadības grupas preses sekretāre Ieva Stare.
Vadības grupa sākusi sarunas ar piecām sabiedrisko attiecību firmām ("Hill&Knowlton", "Prae", "DDB&Co", "PR Stils", "MRS Grupa") par informācijas atspoguļošanu par ES centrālajos un reģionālajos masu medijos un sabiedrisko attiecību stratēģijas iesniegšanu.

Firmām jāiesniedz pēc vadības grupas dotajām vadlīnijām izstrādāti priekšlikumi par pasākumiem informācijas par ES atspoguļošanai masu medijos. Iesniegtos priekšlikumus vadības grupa izvērtēs un izvēlēsies vienu firmu, ar kuru slēgs līgumu.

Stare paskaidroja, ka sabiedrisko attiecību firmas piesaistīs, jo vadības grupai nav pietiekami daudz cilvēku resursu. Konkrētās firmas izvēlētas, izvērtējot to gada apgrozījumu, pieredzi lielu pasākumu organizēšanā un reputāciju.

Līdzekļus sabiedrisko attiecību firmas piesaistīšanai izlietos no valdības piešķirtā finansējuma vadības grupai. Vadības grupas preses sekretāre sacīja, ka konkrētu summu varēs nosaukt pēc uzvarētāja noskaidrošanas. Vadības grupa pretendentu iesniegtos projektus varot vērtēt mēnesi. Pasākumi sabiedrības informēšanai par ES paredzēti līdz referendumam par Latvijas iestāšanos ES 20.septembrī.

Valdība referenduma vadības grupai piešķīra vienu miljonu latu, 10% no tiem paredzēti administratīvajiem izdevumiem, 10% reklāmai, 30% - informācijai, 35% - diskusijām un 15% - nevalstisko organizāciju un sabiedrisko organizāciju projektiem.

Centrālajai vēlēšanu komisijai referenduma rīkošanai piešķirti 1 136 000 latu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!