"Ja situācija mēneša laikā nemainīsies, es atbildību prasīšu no šiem abiem kungiem," ceturtdien žurnālistiem apliecināja Jēkabsons un atzina, ka sabiedrības vērtējumā atbildīgs par minētās problēmas risinājumu būs arī viņš. "Jā, prakse rāda, ka ir bijuši arī demisijas gadījumi, taču par to mēs varētu runāt pēc mēneša, kad būs redzams, kas ir vai nav mainījies," norādīja ministrs.
"Ja situācijas uzbalošanās būtu 100% atkarīga tikai no mums, es varētu atklāti pateikt, ka atkāpšos, ja situācija nebūs mainījusies," ministra teiktajam piebilda Grigulis. "Taču tā diemžēl nav atkarīga tikai no iekšlietu sistēmas, bet arī no autoceļu stāvokļa un vadītāju apzinīguma pakāpes un braukšanas kultūras," viņš uzsvēra.
Puķītem Jēkabsons uzdevis pievērst lielāku uzmanību CPP specrotas darbam, pēc iespējas biežāk to nosūtot strādāt ārpus Rīgas, kā arī pastiprināt cīņu pret braukšanas ātruma pārkāpējiem, braucējiem dzērumā un bez šofera tiesībām. Bet Grigulim - sadarbībā ar Valsts policijas Iekšējās drošības biroju pastiprināti kontrolēt ceļu policijas darbu, cīnoties pret korumpētību, turklāt ne tikai policistiem "piecīšu ņēmējiem", bet arī kukuļu devējiem šoferiem.
Šomēnes autoavārijās Latvijā jau bojāgājuši 40 cilvēki, bet kopš gada sākuma - kopumā jau 247, savukārt miesas bojājumus guvuši vairāk nekā 3300 cilvēku. Valstī kopumā no 1.janvāra līdz 19.jūlijam reģistrēti 26 196 satiksmes negadījumi, 2486 - ar cietušajiem.